mr113

Full-X 1 Luxembourg Hotbird 6 13.0?E IceCrypt 12577.00 H 27500 3/4 3038 3039 fra 2004-01-15

Full-X 2 Luxembourg Hotbird 6 13.0?E IceCrypt 12577.00 H 27500 3/4 6045 6010 fra 2004-01-15

Ik kan van alles vinden op de hotbird maar geen fullx ook niet op die freq die jij op geeft Jack. Bij mijn vader geeft hij aan transponder 114 en Freq 12579 en die doen het ook.

Nog meer ideeen ? er is toch maar 1 hotbird?

gr Beau

sorry he, wat goed dat jij altijd zo opmerkzaam bent. we zijn er enkel om te helpen hoor, wijsneus.

greetz rizzla

Ik weet zeker dat de matrix als tie kan je helpt hoor?????hij gaf alleen wat aan vond het niet zo dom....
Je ziet hoe Jack zijn best voor je heeft gedaan....

Maar heb je nu beeld ja of nee ????

niet akoord ik vind dat mannetje van een paar topics terug arogant.en pikkie ik help mijn eigen nu al een zeer ruime tijd.

greetz rizzla

@ rizzla

Nee niet boos worden je ziet en leest toch dat iedereen je wil helpen.
Ik heb wel goeie ervaring met matrix in de sammy tijd en xtreme ik weet ook niet alles hoor denk dat maar niet...

Ik heb je ook aangegeven even je software te bekijken emu en mr willen nog wel eens tuzie maken onderling.
Of dit nou de oorzaak was dat vermeld je niet..en dat vind ik dan weer jammer want daar kunnen we allemaal van leren toch???

denk dat mijn tijd er hier op zit het was aangenaam.
ga me bij andere jongens scharen die mij zijn voorgegaan.
en die extreme helper waar jullie zo over prijzen je mag hem hebben.

tweety twilight al capone dat waren de tijden.
moet ik daar die relschopper tegenoverzetten

ik dacht het niet

doen jullie lekker verder met clubje select.

greetz rizzla

als je kinderen opstuurd krijg je kinderen terug ,,??,,

rizzla ik geloof niet dat je mij begrijpt, ik heb het geprobeerd.
Ik vind dit toch wel erg drastisch.

Maar ja als je er zo over denkt oke dan wens ik je verder het beste met de hobby toe...

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan