Bones
Addicted Member
- Waarderingsscore
- 18
- Punten
- 38
- Leeftijd
- 66
@Redwhine
Hoi! leuk weer van je te horen.
Zoals je hebt kunnen lezen heb ik allang geen problemen meer met de NanoXX; ik heb diverse keren aangegeven waar de problemen aan kunnen liggen.
Je schrijft:
Nogmaals, hier geen problemen meer met de NanoXX 9800 HD.
Je kan altijd langskomen, bier staat koud! (en als je koffie of thee wilt zet ik dat wel even).
Ik heb echter wel één verzoek: als je melding gaat maken voor de oplossing voor de problemen die iedereen (behalve ik dus) ondervindt, doe dat dan gewoon via dit board en niet via PM, zodat ons board dan de primeur haalt
Bedankt alvast.
---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 03:13 uur ----------
Sorry, dubbelpost.
Neem sowieso een usb-stick (format FAT32) mee, zodat je je eigen zaplist en sys kan opslaan, alsmede mijn zaplist en sys kan opslaan.
Hoi! leuk weer van je te horen.
Zoals je hebt kunnen lezen heb ik allang geen problemen meer met de NanoXX; ik heb diverse keren aangegeven waar de problemen aan kunnen liggen.
Je schrijft:
Ik ben zeer benieuwd, en wil je best helpen.Voordat ik anderen op een verkeerd been ga zetten, wacht ik nog even met hier melding van te maken totdat ik zeker weet dat in ieder geval onze problemen definitief voorbij zijn.
Nogmaals, hier geen problemen meer met de NanoXX 9800 HD.
Je kan altijd langskomen, bier staat koud! (en als je koffie of thee wilt zet ik dat wel even).
Ik heb echter wel één verzoek: als je melding gaat maken voor de oplossing voor de problemen die iedereen (behalve ik dus) ondervindt, doe dat dan gewoon via dit board en niet via PM, zodat ons board dan de primeur haalt
Bedankt alvast.
---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 03:13 uur ----------
Sorry, dubbelpost.
Neem sowieso een usb-stick (format FAT32) mee, zodat je je eigen zaplist en sys kan opslaan, alsmede mijn zaplist en sys kan opslaan.