Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Dat is helemaal geen domme vraagmisschien domme vraag
maar kun je wel afspelen van je nas?
Nee, dat lukt ook nog niet.kun je wel afspelen van je nas?
Waarschijnlijk gebruik ik de goede naam want ik heb hem geselecteerd in het netwerk, de rechten staan ingesteld op NFSv3Gebruik je geen vreemde tekens in die naam en ben je er 100% zeker van dat de NFS rechten op de NAS coorect staan ingesteld?
Dat krijg je van niet luisteren.Hij vind de locatie, maar het local mountpoint krijg ik niet gemount.
En als je met de hand die mount maakt, doet die het dan wel?Interessant onderwerp en ik heb het zelf opgegeven. Mijn box weigert te communiceren met mijn synology nas.
Ik volg het met grote interesse!
Ik heb het nu een keer of 10 geprobeerd /mnt in te voeren, helaas.Dat krijg je van niet luisteren.
1.) Zet die schakelaar aan ter vervanging van je HDD want je hebt geen HDD dus dat moet enabled.
2.) Local mountpoint is gewoon fout. Een local mountpoint moet een punt zijn op je lokale device, in jouw geval dus de ontvanger wat al bestaat en waar de NAS op gemount moet worden, maak daar eens /mnt van want DS224PLUS is absoluut geen mountpoint in welke vorm dan ook.
mount -o loop,nolock,rw 172.16.1.4:/volume1/recordings /media/Opnames
Om heel eerlijk te zijn heb ik het vrij snel opgegeven, teneinde ook om de levensduur van de NAS te verlengen, aangezien deze dreigde om een baan rond de aarde te gaan draaien...En als je met de hand die mount maakt, doet die het dan wel?
Oh er was zoveel tekst, ik heb niet 100% alles gelezen, ik dacht dat ie wel kon afspelen maar als dat niet kan hoef je al met opnemen niet te beginnen inderdaad.Niet kunnen afspelen is niet kunnen opnemen.