nederlan tien???

P

paultjedl

krijg alles open maar ned tien niet wat doe ik verkeerd sbs ,rtl4,rtl5 gaat open maar de tien niet meer veel dank voor beetje hulp groeten uit spanje PDL

@Paultje, de eerste vraag in de helpdesk heb ik even verwijderd want je steld hem hier ook al.

Maar met welke decoder ben jij 1 en ander an het kijken, en zit er een offici?el abbonement op?

Want ik weet niet wat jij bedoelt met nederland10 is dit film1.1 ofzo?

Yep, je hebt gelijk...

Heb je een apart abonement voor nodig, heb je dit wel staat je schotel misschien niet goed moet je even naar het signaal kijken en of de ber op 0 staat
gr frans

dreamb ox 7020...eergisteren alles ko gisterenavond niets meer ber 0 dus wat loopt er miqs rtl 4 sbs goed film 1.1 ok maar 10 niks...we zoeken verder met een prachtige zon hier en 40 graden in de zon groetjes uit marbella dank voor antwoorden

Da's handig, een ontvanger die automatich zenders blokkeerd.
Misschien inderdaad een foutje geweest bij hun, want ze waren laatst ook aan het klooien met 4:3 en 16:9

Klopt Big-Henk, maar is hier niet van toepassing omdat hij schrijft dat film 1.1 het ook goed doet, dus moet hij een groter pakket hebben en bij mijn weten zit Talpa daar gewoon in.

Een kennis van mij heeft een soortgelijk probleem maar dan met Premiere. Hij heeft een groot abonnement, alles doet het behalve.... Premiere start.
Heel vreemd, want dat is eigenlijk een soort van kennismakingszender, toch krijgt hij deze niet aan de praat, vreemd niet?

ja jongens je gelooft me niet ik heb gans het nederlands pakket maar juist die gaat niet open al de rest wel rtl 5 en 5 en 7 werkt perfekt en we kijken zo gaarne terug blik eredivisie en kunnen die reeds 2 dagen niet meer nemen jammermaandag bellen we eens naar groot verdeler kaarten spanje maar vast en zeker veel dank voor antwoorden groeten

Ik heb ooit ergens eens gelezen dat als een zender het ineens niet meer doet het ook wel eens wil helpen als je deze verwijderd en achtereenvolgens weer op zoekt, met een handmatige scan.

Yep is mogelijk dat hij van band veranderd is
gr frans

heren duizend maal bedankt deze morgen doet hij het weer de tien groeten uit marbella altijd welkom hier of belgie BRUGGE groeten

Dus idd even zender verwijderd en opnieuw gezocht...

Tja freggel, was dat ook maar de oplossing van het probleem van mijn kennis, maar helaas. Zender staat goed want op een share via gbox doet hij het wel bij mij, via mgcamd en die jongen zijn kaart (effe getest) doe premiere start het niet. Ligt in dat geval dus niet aan de frequentie.

Dus als iemand ook nog een oplossing voor mijn kennis zijn probleem heeft...:)

Black Tiger;172835 zei:
Tja freggel, was dat ook maar de oplossing van het probleem van mijn kennis, maar helaas.

Jamaar jou probleem staat hier niet... ;)

Maar ik ben ook wel benieuwd naar de oplossing voor dat probleem.

Nu ik denk dat als bij mij 10 niet werkt, wat ik zou missen.

Is een klote zender.

Bert

Black Tiger;172788 zei:
Klopt Big-Henk, maar is hier niet van toepassing omdat hij schrijft dat film 1.1 het ook goed doet, dus moet hij een groter pakket hebben en bij mijn weten zit Talpa daar gewoon in.

Een kennis van mij heeft een soortgelijk probleem maar dan met Premiere. Hij heeft een groot abonnement, alles doet het behalve.... Premiere start.
Heel vreemd, want dat is eigenlijk een soort van kennismakingszender, toch krijgt hij deze niet aan de praat, vreemd niet?

Hmm ik heb al jaren een orginele kaart met daarop wat nu film 1, 2 en Sport 1 en de rest van de pakket zoals Discovery, NGC, Hallmark en Talpa etc staan bij mij ook dicht.
Ik moet er ook even bij vertellen dat ze daar per ongeluk Destijds Kanaal+ 1, 2 en 16.9 hebben opengezet omdat de firma waar ik de kaart gekocht had toen door had gebeld dat ik geen update kreeg op Ned 1 etc.
Ze hebben nu 5 jaar verder en inmiddels Film1 etc nog steeds het pakket niet weer dicht gezet en ik heb er geen abo op dus maak ik ze niet wakker.

Dus Kan Talpa wel dicht staan met Film1 etc open.. Je hebt namelijk ook een pakket apart voor Film1 en Sport1.

Maar ik kan er natuurlijk ook naast zitten, omdat ik geen abo heb en dus niet kan navragen natuurlijk. :biggrin:

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan