nederlan tien???

Talpa zit in het paket van Discovery, NGC, Eurosport,enz.
Dus niet bij Veronica,Rtl,4,5,7 Sbs6

Groet Nollie

Dat klopt. Overigens zit Film1 en 2 en Sport 1 bij elkaar in 1 pakket.
Dat kun je wel apart nemen en dan zit de rest er niet bij.
Als je het combi-pakket neemt, dan heb je deze ook, maar dan zit ook discovery en Talpa/tien etc. wat Nollie hier noemt er automatisch ook bij.

Het lig er dus maar aan welk pakket je hebt. Je had dus gelijk Big-Henk, als je iets over Film 1 zegt, wil dat nog niet per definitie zeggen dat je Talpa er ook bij hebt.
Volgens mij bestaat dat aparte pakket dan nog niet lang want ik had eerder (nja is wel even geleden dat ik er gekeken heb) nog niet gezien dat je ook alleen film1 en 2 en sport in 1 pakket kon nemen zonder de rest voor (bijna) 20 euri per maand, of ik heb er gewoon overheen gekeken.:)

En uiteraard zou ik ze ook niet wakker maken.:biggrin:

Het Film1/Sport1 pakket kan je inderdaad extra nemen en gaat ook buiten Canaal Digitaal om. Je schijnt ook een aparte rekening te krijgen. Dit is mij door hen ooit eens verteld maar dat is alweer een poosje terug.
Overigens willen ze via de sateliet niet dezelfde optie aanbieden als op de digitale kabel, namelijk 14.95 alleen Film of alleen sport. Via de sat moet je voor die 22 euro film en sport nemen. Voor mij een reden om het dus NIET te nemen.

Het basis pakket (dus waar Talpa-tien in zit) zou nog aantrekkelijker worden met de thema zenders van de publieke omroep. Maar er schijnen grote plannen te zijn voor de nieuwe Astra positie.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan