Nederlandse satellietsite begint uploadcentre

Blijkt vooral een probleem te zijn voor telefonica ADSL in Spanje, zoals hier aangegeven . Blijkbaar hebben ze bij Huts een probleem met veiligheid en met een welbepaalde persoon .
Via Ipzap lukt het wel maar niet op alle Url's en gaat het veel trager.(wel goede tip)

Volgens Black Tiger,kan je zelf de proxies aanpassen(uitzetten) ,hoe en waar dan wel ?

in ieder geval bedankt voor de zeer nuttige informatie

starke

lekker,......... gezellig,
Zo iemand nog een koekje bij de thee?
Wie heeft verleden week z'n brijwerk vergeten pfffffffff...........

Volgens Black Tiger,kan je zelf de proxies aanpassen(uitzetten) ,hoe en waar dan wel ?
Is eigenlijk een pc vraag maar oke.
Start->configuratiescherm->internet opties->verbindinen en dan het tabblad LAN instellingen.
Ga daar maar eens kijken, daar kun je zelf proxy's invullen.

Nu maken ze het wel al te gortig bij huts .
Als je via Ipzap probeert om in te loggen , krijg je de mededeling:
jouw IP is verbannen .
iemand nog een idee hoe het wel lukt ?

toffe club die huts

gebruik gewoon het moederpaswoord en inlog dan heb je geen probleem en je hoeft je ook niet te registreren,

user= ******
paswoord= ********

suc6

sappiedeflappie, 2 postings ?

Het zou mij niet verbazen als we hier de veroorzaker van de proxie blok aan het woord hebben, ik lees hier dezelfde stijl van onzin afvuren.

Triest, triest

Leuk dat hij nu hier zit....

Heeft BT ook een leuke tijd....:biggrin:

GR Fred.

Ik mag er met mijn vaste ip ook niet in heel vreemd die word ook gezien als een proxy dan maar een extra router erop dan heb ik wat anders.

Mijn voorstel aan de adm. om de IP van ADSL Telefonica als trusted in te voeren werd zelfs niet beantwoord.
Hierbij wel mijn dank aan een niet nader te noemen iemand die toch zijn best voor mij/ons doet maar helaas zonder resultaat

Heel jammer allemaal, ik weet dat er hier in het diepe zuiden diversen mensen door buitenspel worden gezet, mensen die net als ik de Spaanse taal spreken en voor beiden kanten informatie halen en delen.

Gr. Panocho en zijn schizofrene schaduw Lagos

Rustigaan heren.
iemand nog een idee hoe het wel lukt ?
Proxy in elk geval UIT zetten.

Mocht het dan niet lukken, welnu, het geeft zich nog altijd het Huts forum, post daar dan even een berichtje voor hulp ofzo.
Aangezien de proxyscanner ook niet altijd 100% kan werken kan het natuurlijk zo zijn dat er wel eens een verkeerd ip geblocked word.

Stel er is een reverse lookup aan gekoppeld om fake ip's (spoofed) tegen te houden dan kunnen een aantal NL providers een probleem hebben.
Zo kunnen sommige tweak en cambrium ip's soms niet resolved worden naar een hostnaam (kun je apart aanvragen aldaar dacht ik), hetzelfde probleem hebben enkele Freeler.nl en nog een paar providers. Als dat het geval is, tja... dan kun je misschien vragen die reverse lookup uit te schakelen, echter, de Pool heeft dat ook gehad, maar die had dan weer geen volledige proxy-check blokkade.

Hoe dan ook, je moet bij Huts op het forum zijn. Zij draaien de upload dus zij kunnen je ook de beste support en informatie geven erover.

Problemen met de site van HUTS?

Probeer het vandaag nog eens weer zou ik zeggen....

Veel plezier, GR Fred.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan