Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Black Tiger;231878 zei:Ben nu aan het kijken of het ook naar de TV te streamen is. Heb het namelijk nauwelijks gebruikt omdat ik niet graag films kijk op m'n pc.
Yep, en als je daarop klikt blijft hij hangen op "searching streaming devices".BT als je rechtsonder in het scherm kijkt zie je een knop, "streamen naar tv"
Laat ik nu niet zo'n geweldige fan zijn van java toestanden op m'n pc, zeker niet in server vorm.## How to use Popcorntime Server
- You going to need [node.js](http://nodejs.org/) installed in your computer
- Open your terminal and run `` node server``
- Get your IP number and go to your app source code and edit the file server.js line 8 with you ip
- Deploy your app on your TV and run
the matrix;231890 zei:Denk je dat dat nodig is die maximale ziggo snelheid. Je laptop WiFi zal eerder de boel begrenzen of je moet bedraad gaan werken
Als het Cat5e is dan heb je ook niet eens Cat6 nodig. Cat5e haalt ook gewoon 1 Gbit tot 100 meter.freggel1 zei:Ik heb hier een Sitecom gigabit router hangen, en bekabeld haal ik keurig netjes de 180Mb. Utpkabels zijn volgens mij nog 5...
parabolica;231948 zei:Streamen op de computer is leuk, maar waarom niet gewoon streamen op de sat ontvanger?
Van sommige (film)sites kan je gewoon de stream in je settingslijst zetten en de film op de TV bekijken met de juiste image. Er is een progje dat de videostream er uit pikt en kijken maar.
Zal/moet ik hiervoor een nieuw topic aanmaken?