- Waarderingsscore
- 795
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 74
Volgende hoofdbreker,
Mijn dochter heeft een laptop dell e4310 , 13.3 inch voor schooldoeleinden (lerares) gekocht.
Deze heb ik hier totaal getest
harde schijf oke
memory oke
lan ok,
wifi 2.4 oke wifi 5.0 ok
Netwerk ok
Accu prima 4u,
Kortom leek mij een prima ding.
Diverse updates geinstalleerd
Laatste versie bios geinstalleerd nodig voor w10
Diverse pakketten geinstalleerd office 365 licentie van haar school, word document liggen typen. .
Ze neemt hem mee naar huis en gelijk een probleem , ze moest haar wifi activeren 2.4Ghz en bij het invullen van password klapt de laptop op zwart. Wil niet afsluiten
Adapter eruit, accu eruit en er weer in en laptop startte weer keurig op
Zonder netwerk document in word aangemaakt, geen probleem,
Wifi activeren , tada zwart.
Gisteren komt ze hier met de laptop en hier totaal geen probleem wifi werkte keurig heb nog kanaal 1, 3, 6 en 11 geprobeerd allemaal keurig verbindingen.
Diverse keren wifi netwerk vergeten en opnieuw inloggen , totaal geen probleem
Uit voorzorg mijn netwerkaartje verwisseld met die van haar en beide functioneerde gewoon goed.
Laptop meegenomen naar haar huis en probleem leek over te zijn
Maar vanmorgen weer bericht dat de laptop op haar school steeds weer na enkele karakters van het wifi password ingetypt te hebben weer hetzelfde zwarte scherm.
Staat nu weer hier en draait als een zonnetje.
Om gek van te worden , weet absoluut niet waar ik moet zoeken
Mijn dochter heeft een laptop dell e4310 , 13.3 inch voor schooldoeleinden (lerares) gekocht.
Deze heb ik hier totaal getest
harde schijf oke
memory oke
lan ok,
wifi 2.4 oke wifi 5.0 ok
Netwerk ok
Accu prima 4u,
Kortom leek mij een prima ding.
Diverse updates geinstalleerd
Laatste versie bios geinstalleerd nodig voor w10
Diverse pakketten geinstalleerd office 365 licentie van haar school, word document liggen typen. .
Ze neemt hem mee naar huis en gelijk een probleem , ze moest haar wifi activeren 2.4Ghz en bij het invullen van password klapt de laptop op zwart. Wil niet afsluiten
Adapter eruit, accu eruit en er weer in en laptop startte weer keurig op
Zonder netwerk document in word aangemaakt, geen probleem,
Wifi activeren , tada zwart.
Gisteren komt ze hier met de laptop en hier totaal geen probleem wifi werkte keurig heb nog kanaal 1, 3, 6 en 11 geprobeerd allemaal keurig verbindingen.
Diverse keren wifi netwerk vergeten en opnieuw inloggen , totaal geen probleem
Uit voorzorg mijn netwerkaartje verwisseld met die van haar en beide functioneerde gewoon goed.
Laptop meegenomen naar haar huis en probleem leek over te zijn
Maar vanmorgen weer bericht dat de laptop op haar school steeds weer na enkele karakters van het wifi password ingetypt te hebben weer hetzelfde zwarte scherm.
Staat nu weer hier en draait als een zonnetje.
Om gek van te worden , weet absoluut niet waar ik moet zoeken