Newcam V5.25 is uit.

T

twilight

Het verbaast me echt dat nog niemand het gemeld heeft...

History:

newcamd v5.25

newcamd: tpscrypt2 - you need a new libcrypto.so.0.9.7, available in this archive, if you do not upgrade libcrypto.so.0.9.7, newcamd will crash when trying to decrypt Tps all binaries: protocol change (for details see protocol.txt) for future enhancements, please switch all binaries at once to their new versions newcamd, cardserver, cardspider, betad, radegast, camdcmd

Let er dus op dat je de libcrypto.so.0.9.7 ook vervangt, in var/lib anders loopt je Newcamd in de soep...

GR Fred.

ik was ffies bij de duitse "vrienden" en heb newcamd geinstalleerd, althans, gekopieerd over de oude heen, plus de txt bestand gelezen (en gedeeltelijk opgevolgd) maar krijg geen tps, erger nog, al me canal+ zenders zijn pleite (ned1 -3, rtl etc)

of gebruik ik de verkeerde keys ? (keys-scce20-11-2004)

Nee ligt aan de config file, newcamd.cfg, plaats de oude maar terug en dan werkt het wel...

Gr Fred.

misschien een stomme vraag, maar heb je Newcamd wel de 755 rechten met telnet gegeven?

GR Fred.

yeps, maar ik zie op het duitse forum dat ze daar ook problemen hebben, er is een addon, ik ga morgen eens kijken of dat werkt.

oplossing;

plaats de volgende data in het bestandje TPSCRYPT, deze is te vinden in map var/scce

007800:01:7e 6d ... 69 bf
007c00:01:52 5f ... 3b 14
008000:01:7e 6d ...69 bf
008c00:01:7e 6d ...69 bf
008c00:01:01 02 ... 3f 40

Als je dit gedaan hebt moet Multivi*sion weer werken.

GR Fred.

{editted by moderator}

bedankt Twilight, het was al eerder gelukt en idd het lag denk ik aan TPSCRYPT, maar er worden ook tips gegeven wat je vooral moet installeren, terwijl dat helemaal niet goed werkt.

Ik zal later vandaag nog even uittikken hoe ik het werkend heb gekregen, moet nu weg :)

Ben er achter gekomen dat de seca2 kaart niet goed werkt.
Krijg ook geen kaart info meer tezien als ik hem telnet.

Volgens satgeert werkt Newcamd 5.24 ook gewoon weer op TPS, Als je de Tpscrypt file aan past.

Meer info bij Huts.

GR Fred.

Nou nee, daar hoef je niet voor bij Huts te gaan kijken want dat verhaal klopt niet.
Net namelijk zelf getest, werkt niet.
Ik zie ook geen comment van satgeert daar staan dat het bij 5.24 zou moeten werken.
Wat je er wel vind is dus de volledige tekst met sleuteltjes die je nodigt hebt om in die file te plaatsen.:)

Nou nee, zoals ik al zei, met 5.24 gaat het niet, je hebt de 5.25 nodig.
Hou er echter wel rekening mee dat de 5.25 niet backwards compatible is.
Indien je dus gebruik maakt van shares met anderen en die hebben 5.24 draaien nog, dan ben je de share kwijt, het is iedereen of niemand in dat geval.

Dus ja, het probleem is opgelost met newcamd 5.25 + nieuwe tpscrypt file.
Maar nee, met 5.24 is alleen vervanging van deze file niet genoeg om beeld te verkrijgen.

Er zijn echter ook nog andere oplossingen (bijv. mgcamd3) enzo.

mgcamd werkte niet goed bij mij (langzaam) share? wada? (card sharing?)

Share? Ja dat laatste.
Kan zijn dat mgcamd traag is, dat hoor ik meer, maar cam3d moet er ook iets mee kunnen.

Hallo satvrienden.

Ik kan de, new libcrypto.so.0.9.7, niet vervangen.

Hij laat zich niet overschrijven of weg gooien.

Wat moet ik doen?????

Newcamd 5.25 staat er nu in.

Maar heb nog geen beeld op multivision.

Help plaise.

Groetjes sat4ever

die hoef je niet te vervangen / weg te gooien, alleen volgen wat hierboven staat beschreven, dan moet het wel lukken :)

stjonge jonge een emu op mijn sammy en alles draait weer wat een gedoe zeg.....

Heb bewondering voor jullie hoor meen ik echt...

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan