Newcam V5.25 is uit.

Hahaha, ouwe pik,

Je maakt het wel weer spannend hoor...

Ten eerste loop je al weer 2 weken achter met je Sammy emu, Want 2 weken terug keken we alweer TPS op de Dreambox met Camd3! :biggrin:

Nog ff een Twentse Tip, heb je een abbo kaart van C+, wacht dan nog ff met Newcamd5.25. De kans is erg groot dat je kaartje niet werkt met deze emu!, Waar het presies aan ligt ben ik nog niet achter, maar kan het met geen mogelijkheid aan het lopen krijgen.

Diegene kunnen dus beter Newcamd5.24 erop laten staan, en TPS kijken met Scam of Camd3.

GR Fred.

@twilight...

Heb je ook cardserv (of cardserver.dream) vervangen!!! Newcamd heeft wat aan het protocolletje gesleuteld zodat de oude cardserv niet meer samenwerkt met de nieuwe newcamd :-(

Hallo twilight .

Is het ook mogelijk om camd3 te laten werken met orginele seca

kaart.

Wat moet ik dan veranderen.???

Alvast bedankt.

Multivision werkt nu met camd3.

Groet sat4ever.

Originally posted by Littlesat99
@twilight...

Heb je ook cardserv (of cardserver.dream) vervangen!!! Newcamd heeft wat aan het protocolletje gesleuteld zodat de oude cardserv niet meer samenwerkt met de nieuwe newcamd :-(

Ik heb alle bestanden vervangen, cardspider, cardserver, camdcmd, maar niks nakkes nada, ook steeds tussen elke wijzeging de box gereboot, maar hij pakt de kaart niet..

Later ook de addon van 5.25 handmatig toegevoegt, en toen liep de box in de soep na een reboot, emulist.xml weg, enz enz!, na een flash erase kon ik weer opnieuw beginnen, en draai nu weer met 5.24, en camd3 voor TPS.

GR Fred.

Originally posted by twilight

Nog ff een Twentse Tip, heb je een abbo kaart van C+, wacht dan nog ff met Newcamd5.25. De kans is erg groot dat je kaartje niet werkt met deze emu!, Waar het presies aan ligt ben ik nog niet achter, maar kan het met geen mogelijkheid aan het lopen krijgen.

GR Fred.

Hai Fred, werkt hier goed hoor? newcamd5.25 met C+ kaart

Gebruikte image: Laatste Hydra, heb de newcamd gewoon gedownload bij Hydra via het cpanel.

Ik heb het geprobeerd met Rudream...

Test het daar eens mee, en vertel het resultaat ff, a.u.b

Gr Fred.

het lukt het ook niet meer, het is me dus bij 'toeval' 1 keer gelukt, frustrerend dat ik de handelingen niet meer exact kan nalopen

ik gebruik de oudere rudream (laatste van de 1.07.4 reeks)

Is sinds vandaag een nieuwe Nemcamd_v5.25_SmartUpdater for RuDream (emulators) misschien heb je daar wat aan :)

Originally posted by jack
Is sinds vandaag een nieuwe Nemcamd_v5.25_SmartUpdater for RuDream (emulators) misschien heb je daar wat aan :)

hey jack, waar kan ik die wegzuigen?

jammer genoeg is dit een simpel scriptje dat er vanuit gaat dat je geen multiboot hebt, en de files in de default folders hebt staan (en niet bijvoorbeeld via de jffs)

het laat wel echter zien waar welk bestand moet worden geplaatst, alleen is dit voor mij bevestigend geweest, m.a.w. ik heb het altijd al goed gedaan, en toch geen beeld, rahrah.

toch bedankt voor de hulp :)

de bestanden in var/bin en var/lib wel de status 755 gegeven?

niet allemaal.. maar volgens mij heb ik die lib file ook een andere cmod gegeven.. ik zal er later nog eens naar kijken, ben het momenteel een beetje moe, het zit gewoon ontzettend tegen

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan