Nicknames

Tja Skytrapper, de naam zegt het eigenlijk al.

Sinds een jaar of 2 een zoekende in het woud dat sateliet tv heet en een woudloper is in het engels trapper....vandaar

Hallo

Mijn naam komt door mijn ontvanger,had meerderemaar deze
vond ik wel het mooist .Vandaar de naam.
groetjes
Hummaxboy

@ codemaster p
Sorry voor mijn duits maar volgens mij bedoel je:
who ist heinrich ,heinrich is im keller und macht anna nas

Waar zou BH voor staan :) ik heb ooit eens gehoord dat het in het Fries betekend "Joar Ponge", betekend zoiets van "Tieten Hangmat"
Dus Big-Henk of BH, ik wil wel een Tieten Hangmat zijn hehehe

ja de mijne is simpel mijn vrouw komt uit aydin (zuidwest turkije) en aangezien ik ook van voetbal hou is daar een club genaamd aydinspor en die t heb ik er zomaar aan vastgeplakt

Ja wou ook eigenlijk jack_d nemen maar vond dat wat lastig met inloggen dus vandaar gewoon jack.
Is gewoon lekker ,, beter dan bier hehehe.

Ja waar is Tweety,, is toch niet weg gevlogen huh,, maar effe een zoekactie op zetten.

Mijn naam is onstaan omdat ik toevallig op dit board kwam omdat ik me als dame ook eens wil verdiepen in deze materie maar men had het hier toen druk met kroketten vandaar mijn nickname kroket2004

Ja hoe moet ik di nu verklaren ;-)

weet het echt niet meer hihihihih

hoi
in de zend piraterij hete ik de 14 nijmegen
omdat ik zo veel deed praten was het voor de rcd geen kunst
om mij uit te peilen
ik heb toen de naam dalton genomen in1972
dat kwam omdat ik de lucky luke las
daar waren de daltons ook op de vlucht
ik werd later door iedereen de dalton genoemt daar kon men mij beter mee dan mijn eigen naam
ik ben de dalton nu al 32jaar trouw
gr dalton

Originally posted by hangslot
Ok,

Nog 10.992 te gaan.....

Valerio3, Valerio is het vliegveld bij Verona, dus zal wel van Italiaanse afkomst zijn. Of een Nederlander in Verona? Homepagehttp://members.xoom.virgilio.it/cybersam/valerio3.htm Bigfoot1072. Ik gok van Indiaanse afkomst, geboren in 1972?

Hangslot,

Allereerst mijn complimenten, knap werk
maar helaas zit je er een paar duizend km naast.
Ik heb een jaar of 8 in Spanje (Bilbao en Barcelona) gewoont/gewerkt en werd door mijn vrienden Valerio genoemd,een of andere matige voetballer heette zo en leek een beetje op mij/ik op hem.
Ik heb niks te maken met de site, maar ik kom wel af en toe voor het werk(bandenbusiness) in Italie en Spanje.
Kom uit 1974 en ben Nederlands.

mijn nick stamt uit de quake 1 tijd
het eerste multiplayer game waar ik helemaal aan verslingert was ondanks een 28k8 modempje (spelen was eigelijk een diashow)
had destijds een clannetje genaamt Dash 2 Pieces en daar is Dasher van afgeleid
ik was niet zo goed als BiG_G maar ik roelde wel op de wordonline servers (al zeg ik het zelf :) )

sinds een jaar of 5 serieus afgekickt en me bezig gehouden met meer technische zaken

satelliet ben ik eigelijk pas mee begonnen maar ik heb in mn pubertijd vooral op woonwagenkampen nog wat cambridge receivers geinstalleerd (met zo'n losse filmnet module waarmee je met een schroevedraaier weer het beeld kon terugtoveren)

grt
dash

Hmm nee ben niet weg,maar had het effe druk met kijken naar al die open kanaaltjes,whoehaa.

Tweety,ja,eigenlijk alleen omdat ik dat altijd een leuke tekenfilm vond,en de naam dan ook nog eens doet denken aan een ander persoon,als dat ik er in werkelijkheid uitzie.
Aan het begin twijfelde er veel of het figuur tweety nou een vrouw of een man was!!!
Heb bij de computer ook een beeldje staan met tweety zittende op een buro met een computer scherm naast zich.
En Dan is er nog ??n ding,tweety is een tekenfilm,en ik ben ook aardig gekleurd,zeg maar getekend!!

Originally posted by valerio3
Originally posted by hangslot
Ok,

Hangslot,

Allereerst mijn complimenten, knap werk
maar helaas zit je er een paar duizend km naast.
Ik heb een jaar of 8 in Spanje (Bilbao en Barcelona) gewoont/gewerkt en werd door mijn vrienden Valerio genoemd,een of andere matige voetballer heette zo en leek een beetje op mij/ik op hem.
Ik heb niks te maken met de site, maar ik kom wel af en toe voor het werk(bandenbusiness) in Italie en Spanje.
Kom uit 1974 en ben Nederlands.

shit, was toch niet zo knap werk dus!
Het valt me op dat ik er toch best wel vaak naast zit, maar best grappig om het verhaal achter een nick-name te lezen.
Wie volgt?

Het Duckteam is erg stil?

Grtz Hangslot

Zoals veel voetballers hun rugnummers gebruiken. Stond Nummer 10 voor mijn capnummer (waterpolo). Wat ik een deel van mijn leven heb gedaan.

;)
Nr.10

Phuuuuuu nummer 10 jij terug gegaan in de tijd :)

Het mooie is niemand hier weet hoe ik aan mijn naam gekomen ben.
en ik kan dat helaas ook niet vertellen ik kan hier alsnog mensen mee in de problemen brengen na al die jaren ik kan 1 ding zeggen het heeft te maken met een hele grote staking in de haven van Rotterdam

Mijn voornaam is frans mijn achternaam weber daarom frweber is bij mij overal het zelfde anders zie je met al die aanmeld namen door de boomen het bos niet meer
gr frans

The Wizzard;175143 zei:
Phuuuuuu nummer 10 jij terug gegaan in de tijd :)

Ik was wat aan het zoeken en toen kwam ik hem tegen, vond hem wel leuk. Vandaar.

En ik maar denken dat het met de radio had te maken. Je maak me nu wel nieuwsgierig, in 1979 was volgens mij de laatste grote staking in de haven, denk dat de boel verjaard zal zijn, dus kom op met je verhaal.

;)
Nr.10

Nummer 10 het heeft alles met Radio te maken het was de stakings zender van Rotterdam vanuit het poortgebouw wat toen gekraakt was het was begin jaren 80 ik zat nog op school.
Ook Jan M een wel heel bekende man is ook veel op die zender geweest maar ook de heer Wim K toen nog van het fnv later baas van een hele boel mensen.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan