Plextor rulez niet meer.
Laserlock sux, maar Plextor kan hem wel aan.
Safedisc v2.51 is een heel ander verhaal en daar geeft het uitlezen geen probleem, maar nieuwere firmwares hebben gezorgd dat de plex het schrijven niet meer altijd of helemaal niet juist doet.
Philips based schrijvers is dan super.
De nieuwe Lite-on's (zou je bijna niet zeggen) maar jawel, 0 problemen met welke huidige copieerbeveiliging dan ook.
Wil je weten welke? Check dan eens de officiele site van clonecd, daar staat ergens een lijst met supported writers (schrijvers).
In beide vakjes die je daar ziet (dus lezen en schrijven) moeten eigenlijk 2 bolletjes zijn.
Plextor heeft er in het schrijfvakje -geen-, en dat is dus knap waardeloos van een zo bekend en ook zowat het duurste merk momenteel.
Klik dan maar eens in de lijst bij Lite-on en kijk maar eens wat die kunnen, dan schrik je van de incompatibiliteit van Plextor.
Eerst zweerde ik bij Plextor en ik heb zelfs een nieuwe Lite-on verkocht om een Plex te kunnen kopen die toen net uit kwam.
Maar dit betekent voor mij echt einde Plextor, Lite-On werkt net zo goed en met copieerbeveiligingen dus zelfs nog beter.
Snif.....
@mmm probeer eens met de Plextor software een 1:1 copie te maken van GTA 3, en kijk dan eens of die op alle cdroms werken wil. Bij mij lukte dat nog net met de goede clonecd instellingen.
Als je echter de Sum of All Fears probeert, doet ie het zelfs niet in de schrijver na het copieeeren.;(
Ik heb dit nog niet getest met de software van Plex zelf, maar gezien de ervaringen en testen die ik lees over Plextor op de copieersites (maar dan wel met clonecd) denk ik niet dat je met de Plextorsoft goede resultaten zult bereiken.