the matrix zei:
En freggel noem eens voorbeelden waar het forum voor staat.
Ik weet niet precies wat hij hiermee bedoeld, maar als het om satelliet gaat kunnen we dat beter achterwege laten omdat we het toch meer multifunctioneel willen maken. Dan moet de nadruk niet te zeer op satelliet liggen lijkt me.
the matrix zei:
BT wat bedoel je met The en Board kan weg.
Verwarrend is dat links een logo en rechts de banner van fun staat. Jij hebt het steeds over logo
Excuseer, voor mij is site logo en site banner hetzelfde, dus ik bedoel het geheel. Maar zoals jij gezien de banner. Daar staat nu "The Satellite Fun Board". Om ruimte te besparen, zodat dit gebruikt kan worden voor iets anders, zou wat mij betreft daar het The en Board weg kunnen, zodat je alleen nog Satellite Fun hebt staan. Naam voluit is wel belangrijk.
Dat geeft de mogelijkheid om er (afhankelijk van ET's keuze) bijv. "en Duckfiles" of "en Duckforum" of "en Duck" bij te zetten.
Echter het "The" (van satfun) staat net onder de satelliet, dus als je dat weg haalt valt dat ook een stukje weg, maar daar kom ik nog op terug.
Dan het logo helemaal links. Daar staat dus heel groot FUN in. Dat lijkt mij wat teveel Fun zal ik maar zeggen.
Fun heeft die banner (zal even dat woord proberen te blijven gebruiken) al vele jaren en ook al een andere banner gehad. Gezien de samenvoeging zou misschien een wijziging van die banner ook best leuk zijn.
De banner die Boets gemaakt heeft valt dan ook wel zeer in de smaak.
Als daar de tekst rechts er naast gezet kon worden, dan heb je hem meer als een banner, dus wat lager en wat breder. Misschien is dat iets wat Boets zou kunnen doen.
En dan het logo van jou ervoor, maar dan het grote FUN daar weg, en in plaats in kleinere letters zoals ET het aangegeven had, dus Duck van links naar rechts en Fun naar beneden of omgekeerd.
Zoiets dus, zoals ET aangaf (en voorbeeld van Mas3 hierboven).
D
Fun
c
K
En omdat je dan onder 2 letters hebt (c en k) misschien links en rechts zoals nu ook, avatars van ET en mij, dus eentje en tijger en misschien de afbeelding van die handen in elkaar erboven. In dit voorbeeld kun je mooi centreren omdat Fun maar 3 letters heeft en hier kan die afkorting wel.
Dan hebben we toch een volledige nieuwe banner. Echter daarvoor zal dan denkelijk wat samenwerking nodig zijn met Boets.
Die heeft ook eenzelfde gemaakt met een tijgerkop er in, alleen niet mijn avater, maar dat kan altijd nog. Als we dan twee van die banners maken, dan kan om de zoveel tijd die banner vervangen worden, dan een tijd die met het Eendje en dan weer een tijd die met de tijger, of zo.
Het is slechts een idee van mezelf, er zullen vast nog wel andere idee?n zijn.
Inderdaad wel heel goed opletten met plaatjes van internet halen, want we kunnen het ons niet veroorloven er geneuzel mee te krijgen.