Nieuw ruDREAM uit, gebasseerd op 1.08.2

• Topic starter satellite eu
  • Startdatum
S

satellite eu

ruDREAM heeft alweer heel snel 'n image uitgebracht, deze keer gebasseerd op de laatste 1.08.2 (Beta) image van Dream Multimedia.

In de readme.txt staat de complete changelog.

Onder mijn www knopje verkrijgbaar!

ik had met de 1.08.1 versie ontzettend veel last van happeringen (afspelen van opnames) is ook niet meer in te lezen via pvastrumento... ik hoop dat het met deze image is verholpen want ik wil eigenlijk geen andere img meer sinds ik rudream erin heb.

is de changelog van 1.08.2 al in het engels te bewonderen?

Loek, idd zijn de ruDREAM images fantastisch, al moet ik wel zeggen dat ik me nu ff heb laten verleiden door 'n mooie nieuwe Hydra image :biggrin: (leuke plugins)

In de readme.txt zit gewoon de nieuwe changelog, kan ik hier ook wel ff vermelden;

================

kernel v.2.6.9-rc1
enigma v.1.08.2 (mod)
module v.1.08.2-1

EMU & CARDREADER in image:

free EMU & CARDREADER

Features:

internet ***update
internet addonupdate
remember emu type for chanel and bouquet

Plugins:

EMUD v.1.10
EMUSET v.2.00
ADDONMANAGER v.2.00
SCRIPTSERVICE v.2.03
VIEWFILE v.1.00
ALL EMU (available to download)
OTHER ADDON (available to download)

Games:

TETRIS v.1.4
OTHER GAMES (available to download)

Change button funtion:

BLUE button - emuset
YELLO button - plugins list
AUDIO button - sound stream & mode select
TEXT button - video text
RED button - EPG List for current channel
RED button - double click for show EPG Style menu

Support:

upps ... Support
irc channel #dbox2 (dalnet)

Special thx:

kindzadza, mixvt, lucgas, vhunter, pnk66, shopen,
puh, xphile, sphinx, Tom0000, mad*spike, mizu, jirka,
FvS, ddv, BernyR

Compiled by:

ruDREAM team

WARNING!!!
========
only for this image:
1. not use mode OSD for EMU, because of many EMU have bug
2. restore/bakup function is not compatible with old images

ChangeLog & notes:

===========================================
07-09-2004:

other
- new Toptext Tuxtxt
- added alternate skipping (tnx BernyR)
- other small fix

NOTES:
=====
(*) available manual installation and loading through the menu
(**) available manual installation

-cvs update [07-09-2004]

2 satellite eu, bedankt voor de txt :) maar die had ik idd ook gelezen en jammer genoeg staan daar gegevens in omtrent de bugfixes, add's etc. wat 1.08.2 betreft (ik kwam wel de duitse tegen ;))

Hydra heb ik ook geprobeerd (eigenlijk alle img's heb ik wel eens geprobeerd) maar vind de Ru's toch wat fijner werken.

Ronaldd ook altijd goed gevonden, alleen word niet meer doorontwikkeld (jammer genoeg)

Ik ga zaterdag de 1.08.2 met dreamflash 1.5 erop proppen en daarna de rudream, ff zien of de haperingen zijn verdwenen, want dat was ook de enige reden waarom ik weer ben terug gestapt naar 1.07.4

Ronaldd niet meer doorontwikkeld??? Hoezo niet? Is ie ermee gestopt dan?

Originally posted by Black Tiger
Ronaldd niet meer doorontwikkeld??? Hoezo niet? Is ie ermee gestopt dan?

heeft zijn afscheid aangekondigd ja, zie hier : http://www.s4a.com/ubbthreads/showf...&page=2&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1#689888

nog steeds haperingen overigens.. dreamflash, originele 1.08.2 erin geflasht daarna de rudream (1.08.2) (erase.img ook natuurlijk gedaan) maar nog steeds irritante haperingen tijdens het afspelen van opnames (oudere opnames werken probleemloos)

Thanks Loek, hij schrijft ook dat ie met iets anders bezig is, kan misschien ook wel interessant worden. Naja, we horen het wel, in elk geval bedankt voor de link.
Ik hou het nog even op de 108.1 voordat ik overstap op 108.2.

Originally posted by Black Tiger
Thanks Loek, hij schrijft ook dat ie met iets anders bezig is, kan misschien ook wel interessant worden. Naja, we horen het wel, in elk geval bedankt voor de link.
Ik hou het nog even op de 108.1 voordat ik overstap op 108.2.

:) gp, idd, ik hoop (ergens) dat hij zich aansluit bij het RuDream team.

heb dus die 1.08.2 geprobeerd maar niet veel verschil met de vorige versie, ik heb wel kunnen lezen dat er heel wat bugs zijn verholpen, dus een upgrade zou ik wel hebben gedaan als ik jou had geweest, maar goed, ik heb dus alleen een probleem met het afspelen, voor de rest, prima img

Volgens mij is ie betrokken in het nieuwe project van Michel de:

Streamo

Zit nogal wat belofte in die box

Yep, schijnt inderdaad zo. Dan wens ik de heren in elk geval veel succes. Daar zullen de nodige maanden ontwikkeling nog in gaan zitten maar het idee is in elk geval wel leuk.

We blijven benieuwd!

Verwachte release datum :

November 2004!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BTW heb met laten verleiden om de laatste Rudream 1.082 eens in multiboot te gooien en warembel zaakje draait goed op newcamd 5.18.

Met Ucas -07-09 geen licht op nederlands pakket.

Er wordt idd druk gespeculeerd dat Ronaldd bezig zou zijn met 'n nieuw project van Michel, maar Ronaldd zelf heeft hier nog geen reaktie op gegeven. Ben iig benieuwd wat die "Streamo" ons gaat brengen!

> maar Ronaldd zelf heeft hier nog geen reaktie op gegeven.<

Idd de master himself heeft het nog nergens over gehad

Peter, aangezien jij nog wel es in dat taalgebied komt, wil je dat vast wel ff vertalen;-))))

Tuurlijk Tank, schud ik er zo ff uit :) (not)

dit snap ik echter wel.

????????? ???????
pesjalnaja novost
droevig nieuws

?????? ruDREAM ?? ????? ????????
project ruDREAM na granie zakrietieja
project ruDREAM op gens van sluiten

Tsja, en dan.........
Hoop dat ze toch stiekum doorgaan. Beste image die er is.

groeten,
Peter.

Loek, die haperingen in het beeld bij afspelen heb ik ook, ik weet helaas net als jou ook niet waar het in zit.

Originally posted by Ptje
Loek, die haperingen in het beeld bij afspelen heb ik ook, ik weet helaas net als jou ook niet waar het in zit.

hela :)

nou, ik ben bezig om de hdd leeg te krijgen (ff alles zien wat ik heb opgenomen) en ook backups maken naar de pc-hdd's want later wil ik dat weer terug gooien (wat een werk is dat zeg)

ben namelijk van plan de hdd opnieuw te formateren omdat ik eigenlijk geen betere/andere manier kan bedenken om van dit probleem af te komen.

Ik laat nog wel ff weten hoe dit is uitgepakt ;)

Ik hoop iig dat als 't ruDREAM team stopt met de images dat ze nog wel 'n tijdje nieuwe addon/plugin updates blijven uitbrengen, die je via de image kunt downloaden.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan