Nieuw ruDREAM uit, gebasseerd op 1.08.2

• Topic starter satellite eu
  • Startdatum
Originally posted by satellite eu
Ik hoop iig dat als 't ruDREAM team stopt met de images dat ze nog wel 'n tijdje nieuwe addon/plugin updates blijven uitbrengen, die je via de image kunt downloaden.

of iemand die het zaakje voortzet (als dat uberhaupt al kan) mag hopen dat ze er niet allemaal mee stoppen...

Loek, formateren van de harde schijf helpt niet, ik denk dat het een of andere setting is. Ik kijk wel met radegast.ppc, maar heb niet het idee, dat het daar door komt.

nou ik heb dus de hdd geformateerd en RuDream (1.08.2) erin geflashed, toen weer alle bestanden terug geplaatst en een behoorlijk stuk opgenomen.. normaal gesproken had ik al veel haperingen gezien, maar gelukkig nu niet meer.. ik kreeg echter de emu's totaal niet meer werkend, terwijl ik dit wel met elke andere img voor elkaar kreeg.. ik begreep er niets van en heb maar weer de oude img erin gedaan omdat ik in de avond alweer moest opnemen (ik gebruik newcamd voor de Ned. comm. zenders)

ik zal wanneer ik niets in de programmalijst heb staan het nog eens proberen, maar heb dus sterk het vermoeden dat met een format het probleem is opgelost..

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan