Nieuw tftscherm met 1 blauw stipje?

Als je het stipie bedoeld waar donald zit tv te kijken recht`s onder het plaatje, is hier ook wat lichter is geen dooie pixel.

GRZ Phantom

freggel1 zei:
altijd op dezelfde plaats (rechtsboven) plaatjes linksboven ook maar dat is alleen als je donald naar de tv ziet kijken, dus dat zit in het plaatje.

@Phantom, zoals je ziet was dit mij ook al opgevallen. ;)

Maar ik zal wel moeten gaan bellen oid, want het registreren van de windows versie lukt ook al niet, krijg een 'Blanco' scherm, en daar blijft het bij....

freggel1 zei:
@Phantom, zoals je ziet was dit mij ook al opgevallen. ;)

Maar ik zal wel moeten gaan bellen oid, want het registreren van de windows versie lukt ook al niet, krijg een 'Blanco' scherm, en daar blijft het bij....

ik had gister bij mycom 2x philips gehaald 190 c met allebei een rode pixel ik heb ze gemaild en in de winkel hebben ze 2 schermen opgezocht die vrij waren van kapotte pixels.
Kijk dat noem ik nou nog eens service dus freggel van uit je luie stoel naar de winkel en nieuw scherm halen wel scherm daar terplekke bekijken mag je eisen hoor, en wat windows betreft je kan ook telefonisch je nummer door geven....

Werkt dat telefonisch doorgeven met een 00800 nummer.
Dat is een internationaal gratis nummer, en neemt een paar minuutjes in beslag.

Ik heb er zelf niks aan gedaan, ook niet terug geweest naar de winkel maar het blauwe stipje is gelukkig verdwenen.

Het zal de nieuwigheid wel geweest zijn. :biggrin:

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan