!!! Nieuwe board-kleuren !!!

is wel lekker rustgevend voor de oogjes
verder komt het wel saai over iets meer kleur mag wel bv donald in zijn eigen kleurtjes

Wat mij betreft gaan we weer terug naar de oude kleuren, dat was voor mij ook de DUCKKLEUR.

Button home doet het niet
"index.htm" moet dit geen "index.php?s=" zijn ? :biggrin:

Is wel ff wennen maar Duck ziet er goed uit ga zo door!

@Actros
Bedankt, home-knopje doet het weer

Leuke rustige kleuren zo, al had ik dit weekend liever rood gezien nu Schumacher voor de zesde keer wereld kampioen is geworden met Ferrari :)

Nee hoor het is hier al rood genoeg vandaag in huis, prima zo eendenteam het ziet er goed uit.

Big-Henk

Waarom denk je dat we donald een rood jasje hebben aangedaan :biggrin::biggrin::biggrin:

Hm rood jasje nu weer blauw wannneer begint de XX uitzending???

Sorry, vind het paars en zwart behoorlijk bij elkaar vloeken, vind het dus ook niet mooi.

Ik ben er ook niket helemaal wild van maar wie weet wen ik er wel aan na een paar slokjes.

Tja paars ik ben meer liefhebber van Blauw maar ik denk als we een week verder zijn dat ik er wel aan gewend zal zijn.

gr,

Thewizzard

't Is wel wat rustiger en minder fel, maar ik vond de ouwe kleuren ook prima. Was ik natuurlijk aan gewend, maar hier zal ik ook wel aan wennen...

vr gr Robinhawk

Veel beter zo Duckie !! Gewoon relax voor mijn oogjes :)
Houden zo !

Citaat Twilight: Lijkt wel of ik bezopen ben...wat een fletse kleuren, graag een beetje meer kleur

Misschien tijd voor een nieuwe monitor :biggrin: :biggrin:

Effe optie bijgemaakt. De liefhebbers kunnen nu in hun profiel ook weer voor de oude kleuren kiezen.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan