T
tendoryu
op mijn scherm past hij niet is het mogelijk via een instelling voor ieder apart die keuze te maken
en voor de rest prachtig gewoon
gr tendoryu
en voor de rest prachtig gewoon
gr tendoryu
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Dan staat er bij jou iets verkeerd Mas3. Ik zou even in je profile kijken en daar bij de options ook gewoon de tijd op GMT+1 zetten.Het klokje staat wat vreemd afgesteld.Nou weet ik wel dat het funboard zijn tijd ver vooruit is, maar de tijd staat op GMT +3.
Ik heb hier zelf GMT +1 anders word het hier zo vroeg weer licht.
Het is momenteel echter 03.50 uur, maar dat het board 10-20 minuten achter liep dat waren we al gewend.All times are GMT +1. The time now is 03:36.
Heeft niets met dit topic te maken, maar je hebt toch niet heel toevallig adsl van tiscali aangevraagd he?Beste mensen.
Denktenk heeft al weer zijn best gedaan en een andere style gemaakt.
De mijne zal pas verder afgewerkt worden als ik weer adsl heb over 2 a 3 weken.
Heeft niets met dit topic te maken' date=' maar je hebt toch niet heel toevallig adsl van tiscali aangevraagd he?[/quote']Nee hoor, adsl van TweakDSL.
Nee hoor' date=' adsl van TweakDSL.[/quote']
Ik ben benieuwd.
Het is Tiscali niet gelukt om adsl over isdn bij mij te realiseren, mede door zeeeer slechte comminucatie met klanten en technische onkunde van de helpdesk.
Na ruim twee maanden hebben ze gekozen om het abonnement te beeindigen. Dit was voor hun het gemakkelijkste.