nieuwe matrix v 1.081 is uit

idd het werkt perfeto
Het is even puzzelen maar dan wordt het groen voor je ogen (2,5 uur de HULK)

je kunt ook de 0064 veranderen in 0067

000 000 103 intoetsen onder provider en dan de keys van 0067 erin zetten

@aydinport
Nou je bent zoals je gezien hebt niet de enige.

Als wij die een andere id veranderen in 0067 en dan bij OE OD en OC zelf met de afstandsbediening de cijfers en de letters erbij zetten dan moet het toch ook werken.Tja......maar waar haal ik die nou weer vandaan?hmmmmmm is er iemand zo vriendelijk om dit naar mij toe te sturen of op het board te plaatsen als dat al mag?

dat is allemaal wel leuk maar ehh waarom moet ik dan 1081 erop zetten en daarna die provider nummers veranderen had ik dat net zo goed met de 1080 kunnen doen

Schiet mij maar lek ik probeer ook maar wat ,ik wil die hulk wel zien.

ja ik ken kijken op tita met mijn penta 1.09 maar ik wil hem op die matrix hebben maar ja ik blijf klooien

Het is inderdaad wel raar wij gebruiken denk ik allemaal dezelfde file en bij de een staat die 0067 er wel op en bij de ander niet.
Naar mijn weten staan al die id's toch in de uploadfile's of heb ik het nu mis?

Probeer eerst eens set default key ontvanger stanby en weer aan daarna prov weer 0000,werkte hier goed..

1080 werkt niet met 0067 er is iets meer veranderd dan alleen het toevoegen of wijzigen van keys en providers.

Dus pomp die 1081 erin en edit met de AB de keys van 0067 erin , wijzig hiervoor de 0064 eventueel in 0067

voor de keys kun je downloader gebruiken daar staan ze gewoon in.

en wat betreft de provider , als je in 108 al die 0067 erin heb gezet tiijdens de hobby dan wordt ie meegesleurd in 1081.

Heb je hier nog niet aan liggen klooien dan staat ie er nog niet in. (vermoed ik) bij mij stond ie er ook niet in en heb gewoon 0064 gewijzigd in 0067 en de bijbehorende keys erin gezet

Yep Matrix ik heb het gedaan zoals je schrijft en het werkt.THX
Je hebt een biertje verdiend

klopt zoals ik al zij inderdaad sleurt ie dat mee naar de nieuwe maar ik hen natuurlijk er op die manier wel eens geklooit maar ik dacht dat ie alles erop zou zetten ineen keer want jack zij als ik hem goed begrepen had niet aan de keys zitten affijn ik ga dat effegies proberen

nou nou inderdaad even handmatig invoeren ja ik dacht dat het allemaal in zou staan maar dus even voor de duidelijk 0067 HANDMATIG INVOEREN met ab in ieder geval he is gelukt ja soms denk je het moeilijkste maar is het juist de simpele weg

Nou gelukkig dat het weer bij iedereen werkt,, ik had trouwens wel cas2 gebruikt,, en hoe kan die dan oude dingen mee sleuren als je hem eerst erased..

Nou ja ben je tenminste van de straat en lekker aan het hobbyen :)

?k kon ook geen 0067 vinden, enkel 0064, het lukte mij ook niet om hem op 000 te krijgen, ook niet via fta en aan en uit.
Heb hem uiteindelijk maar opnieuw geinstalleerd en helaas weer geen 0067, maar via 0064 lukte het nu wel om hem op 000 te krijgen>>Vreemd.

0067 verschijnt alleen als je eerst op default key's drukt en daarna de deco opnieuw opstart.
Dan zie je de 0067 verschijnen.

Hallo
Ik werk met de Echostar 3000 IP Via, maar in het cammenu zie ik nergens staan set default keys

ja dat vond ik dus ook jack hij word eeerst erased en dan nog sleurde die verandering van 00064 naar 00000 toch mee maar waarschijnlijk is toch het verschil dat je het met casII had gedaan ik had het gewoon met een funkaart gedaan vraag me niet waarom ik het niet met casII heb gedaan dat komt waarschijnlijk dat ik die casII niet zolang heb maar ja het is gelukt maar je bent nu wel 00072 kwijt hij kon dus niet toegevoegd op een of andere manier net iets te klein die reloaded denk ik

Voor degene die problemen hebben,, bij Tony staat nu een nieuwe mr 1081 fix file van mach1,, als je die gebruikt hoef je niet meer te klooien met providers op 000 te zetten,, dan moet alles er in een keer goed op komen te staan.

je hebt mail ik heb je een editor gestuurd, kunnen ze zelf de key plaatsen

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan