Nieuwe motor....

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
196
Punten
63
Leeftijd
57
Zag opeens een leuke

motor.
Super knap toch?

;)

Nr.10

Geweldig!

(een cardan vonden ze te moeilijk:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:)

Groetjes,

Bones

Hahahahaaaa.... Super! Dit is echt hartstikke mooi gemaakt zeg!

En als je ziet hoe alles gefilmd is, leuk op details gelet zoals de gasflessen op de achtergrond die op een gegeven moment als een lichtorgeltje speelden (kleurwisseling dus door ze van plek te verschuiven), de afstand tussen de rondbewegende hamers die hetzelfde bleef. En zo nog meer.

Heel knap gedaan, daar steekt echt ontzettend veel werk in om dat zo mooi te krijgen. Heel knap!

Heel knap gedaan, daar steekt echt ontzettend veel werk in om dat zo mooi te krijgen. Heel knap!
Watch a GSXR assemble all by itself! Total film time was roughly over 30 hours. The bike ran on first start-up too! Music: Peter Gabriel - Sledgehammer

Ik denk dat het monteren ook heel veel werk was.

;)

Nr.10

Ja het monteren zal ook zeker veel werk zijn geweest, maar dat kun je verwachten als je een motor in onderdelen krijgt of afgebroken hebt.

het bewegen van die beelden en het zo opzetten is volgens mij toch minstens zoveel werk geweest en dat hebben ze toch voor de lol gedaan. Want het lijkt me toch dat ze de motor echt willen gaan gebruiken voor op te rijden anders ben je strange bezig.:)

Wel mooi dat ie na het monteren de keerste keer ook meteen liep. Vakwerk!

En voor iedere foto je werkplek opruimen , zou voor mij een regelrechte ramp zijn :jajaja::jajaja::jajaja:

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan