Nieuwe versie van Windows op komst, Windows 7.

Dan mag je weeral een nieuw pc'tje aanschaffen met tuchscreen wil je alle functies gebruiken, en waarschijnlijk meer geheugen enz.........
en natuurlijk het dure Os vam MS eropzetten , kost tegenwoordig bijna meer dan een PC

Zal naar aanzien niet meer werken met huidige versies.
Wat zal niet meer werken met huidige versies? Voor zover ik begrepen had zou Windows 7 net lichter en sneller zijn dan Vista. Ook met minder zooi ingebouwd, wat je dan wilt hebben kun je gratis downloaden van de Microsoft site.

Nja het zal mij benieuwen, Windows ME was ook zo'n miskleun, daarna is XP vlug gekomen. Vista lijkt me ook zo'n miskleun als ME waardoor ze vermoedelijk vlug met Windows 7 (werknaam) zullen komen.

Hoorde op radio (computermedia) dat windows 7 niet zou werken met vorige O.S Van microzoft. dus ga ik daar vanuit. verder heb ik me er niet in verdiept. hou het voorlopig nog ff bij xp wat me goed bevalt.

En eerst de kat uit de boom kijk. want idd ME was een flop en heb mijn twijvels ook over die vista. alleen als kabouter Bos mijn een paar doet zal ik het ook over de balk smijten en een gok nemen. maar in deze tijden hebben we het wel ergens anders voor nodig. dus zit er niet in.

Grtz/Sth.

Nja, dat moet dan nog goed komen want op webwereld is er ook wat te lezen over de presentatie van windows 7 en deze heeft dezelfde kernel als Vista. In Vista schijnen momenteel 95% van de drivers al te werken.
Maarja ook ik kijk de kat uit de boom, dat doe ik al vaker en dat was tot nu toe al 2x verstandig, de eerste keer met ME en de tweede keer met Vista.

Bij mij zit er ook geen geld wat over de balk gesmeten kan worden. Dus rustigaan werkt ook prima.:)

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan