• * * * Max Verstappen wereldkampioen 2024! * * *

redbull racing

Nieuwjaarsborrel

We kunnen rond 16.45 uur beginnen.

Hi Dick,

Ga er helaas niet bij zijn dit jaar. Sorry dat ik zo laat ben met afmelden, maar ik hoorde gisteren van de vrouw dat wij andere verplichtingen hebben.

Boets.

Geen probleem Boets, zie ik je gewoon bij de BBQ's en wens ik jullie een heel goed en gezond 2010.

Ha Mannen

Ook ik moet verstek laten gaan,krijg slapers welke s middags al komen.
Helaas , andere keer maar weer dan, jullie wel een hele leuke bijeenkomst gewenst!

Groetjes

Ik zeg er wel bij als er zaterdag ook van dat vies wit spul uit de lucht komt vallen,dan spijt het mij, maar dan ga ik er mijn "Heilige Koe" niet aan wagen.

Valt, allemaal wel mee, de wegen zijn schoon. zo niet blijf je gewoon slapen. Zorg ik wel voor wat water-nimfen.

freggel1;206749 zei:
Ik zeg er wel bij als er zaterdag ook van dat vies wit spul uit de lucht komt vallen,dan spijt het mij, maar dan ga ik er mijn "Heilige Koe" niet aan wagen.

Jammer maar begrijpelijk.

Als je helemaal uit Zundert moet komen snap ik dat best wel.

(ik heb net een hele tray Jupiler bier gekocht omdat ik een rondje zou geven, maar die komt wel op!)

We zullen je missen!

Groetjes,
Bones

Ik krijg van verschillende mensen de vraag of ik de dag kan verzetten.

Ik zelf heb hier geen problemen mee, maar er zijn misschien mensen die deze dag vrij hebben gehouden. Daarom wil ik jullie allen even vragen wat vinden jullie ervan om het op een andere dag te houden?

Graag even jullie reactie.

Als het op een andere dag kan ben ik waarschijnlijk van de partij.

Zou leuk zijn. Maar even wachten wat de andere er van vinden.
Dan kan het zo aangepast worden.

No problem

Als de dag verschoven wordt heb ik daar geen problemen mee.

(ik neem die tray Jupiler dan de desbetreffende dag mee)

Groetjes,
Bones

Mij maakt het in principe niet zoveel uit, maar ik persoonlijk ben een beetje huiverig om met dit weer te rijden vanwege mijn problemen met mijn voeten...

Het mag van mij ook later, maar als het maar niet het weekend van carnaval is, of dat weekend ervoor.

Het is wat dat betreft gewoon een "pokkewinter".

*maar als het maar niet het weekend van carnaval is"
Waarom niet, ga we gewoon daarna een paar dagen door! en slapen in de Freggelgrot :)

heb er ook geen probleem mee als het verschoven word, hou er ook niet zo van om met sneeuw te rijden.
gr blokker

Hi Dick,

Van mij mag je ook verschuiven hoor, dan ben ik waarschijnlijk ook weer van de partij.

Boets.

Ja een nieuwe naam voor de "nieuwjaarsborrel".

Met andere worden; de nieuwjaarsborrel wordt verzet naar een andere datum en krijgt daarom de toepasselijke naam: AFTER THE SNOWPARTY.
De reden mag natuurlijk duidelijk zijn. Gezien de weersverwachting en het feit dat er al is aangekondigd is dat zelf de snelwegen afgesloten kunnen gaan worden.

Een geluk bij een ongeluk is dat hierdoor weer een aantal afvallers weer van de partij kunnen zijn.

De nieuwe datum moet nog geprikt gaan worden. Misschien dat er mensen zijn die al een voorkeur hebben? Ik hoor het graag.

Liefst op een zaterdag.

Groetjes,
Bones

Na even ziek te zijn geweest is er nu eindelijk weer een vervolg.

Zo als het er nu naar uit ziet is het lastig om binnen een maand iets te organiseren.
Ik zit redelijk vol maar het zwembad ook.

De oplossing zou kunnen zijn het in de voorjaarsvakantie te doen. Echter ik denk dat de zuiderlingen daar wat meer moeite mee hebben.

Mijn voorstel is; dat jullie hier onder even aan geven wanneer het voor jullie het beste kan dan kan ik er rekening mee houden met het verhuren van het bad, zodat wij er dan als nog een leuke "after the snowparty" van kunnen maken.

Nummer10;207104 zei:
De oplossing zou kunnen zijn het in de voorjaarsvakantie te doen. Echter ik denk dat de zuiderlingen daar wat meer moeite mee hebben.

Waarom zouden wij daar moeite mee hebben Nummer10?

De jaarlijkse BBQ hier gaat weer in de zomermaanden zijn. ;)

Voor wat mezelf voorlopig betreft gaat het moeilijker worden om zaterdags er vroeg te zijn, want door onverwachte drukte op het werk, moet ik de komende tijd de meeste zaterdagen ook werken, dus dan moet ik het wel optijd weten, want dan vraag ik een middag of een paar uur vrij.

Het winterweer laat zich voorlopig niet van zijn zonnigste kant zien vrees ik...

Totdat er weer een nieuwe datum geprikt wordt voor de "after the snowparty" is deze post niet meer "sticky" .

Nummer10?

Gaan we er nog voor?

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan