- Waarderingsscore
- 1.261
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 61
Ik laat het zeker toe, maar het is niet ikzelf maar de bosnimfen die steeds ontglippen als ze mij zien.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Black Tiger;179878 zei:maar de bosnimfen die steeds ontglippen als ze mij zien.
pikkie;179884 zei:Vind het wel erg dat jullie BT zo proberen om te kopen om te posten met tieten ed. bosnymf. gaat zo maar door pure omkoperij lol.....
Nee hoor, ik kom voor de bosnimfen.Maar Pikkie toch, iedereen komt hier toch voor zijn hobby???
Black Tiger;179895 zei:als ik dan daar ben is er in geen velden (want die heb je daar veel) en wegen (die paar die er zijn) bosnimfen te bekennen.
Black Tiger;179895 zei:En inderdaad, die fiets heb ik ook nog steeds niet gehad!
freggel1;179888 zei:het zeldzame dier de bosnimf voorkomen, dat is iets waar ik noch Boets, en alle zuiderlingen niets maar dan ook niets aan kunnen doen, dat deze dames jullie en alle andere vakantiegangers en dagjesmensen in de pretparken alhier "lastigvallen". ( Je vindt ze echt nergens anders in Nederland!!!)
Nummer10;179911 zei:ik heb ze helaas ook niet mogen ontmoeten.
Nr.10