Net getest, hier het resultaat bij mij:
Het maakt geen bal uit of ik hem nu op Freecam, Standard CI of Aston 1.04 of Aston 1-103 zet.
Het maakt ook niet uit of ik de Aston 1.05 of de 1.03 CI module gebruik.
Ik krijg beeld, maar uitsluitend op de Seca V1+ zenders. Op de simulcrypt zenders blijft alles zwart.
Seca 1 is dus inmiddels uitgeschakelt, de noonemanit schijnt dus toch een probleem te hebben met herkenning van seca v1+ en irdeto.
Misschien dat een softwarepatch dat oplossen kan of dat nog iemand een oplossing bieden kan.
Het zou immers mooier zijn als je het hele pakket waar je voor betaalt ook bekijken kunt. En C- ga ik het echt niet vragen want:
a.) ze bieden geen service
b.) kost het me alleen maar geld om dat antwoord te weten te komen ondanks dat ik een goedkoper 0900 nr. mag bellen
c.) als er al uberhaupt een ietwat zinnig antwoord uit komt mocht er toevallig al iemand met enigszins wat verstand zitten, dan zal die zeggen dat er de originele C+NL firmware maar in gezet moet worden en die trage zooi ga ik dus echt niet er in pleuren.
Satlook je sprak van een pluspuntje voor de good old Nokia, dat kan ik beamen met alles tot nu toe. Ik zie momenteel alleen een minpunt, zijnde geen goede werking met Seca v1+ en de mede in Irdeto uitgezonden kanalen.