norton 2004

Ook goed, maar a.u.b. niet bij mij komen klagen als
1.) je pc langzamer gaat draaien
2.) websites langzamer laden en/of blokken
3.) je cd-writer of cd-rom opeens geen cd's meer herkend
4.) icoontjes in je taakbalk verdwijnen
5.) icoontjes op je bureaublad verdwijnen (oplossing bekend)

En andere vaagheden die kunnen voorkomen.
Als je daar allemaal geen last van krijgt is 2004 wel goed ja.:)
Suc6.

Idd ik heb ook 2004 erop gehad alles perfecto alleen Internet loopt voor geen meter. Iedere file en wat dan ook moet zonodig gescanned worden. gevolg een trage bak

het meest vreemde vind ik dat NAV je hele PC scanned op virussen en alle ingaande post ook nog eens controleert, dan is het mij een raadsel waarom hij de uitgaande post nog eens op virussen scanned of zou het programma zichzelf niet vertrouwen.
(dit is in 2003 ook al zo)

2003 was al een beetje traag maar 2004 sucks vooral bij het opstarten

Het scannen van de uitgaande post gebeurd voor als je toch geinfecteerd zou raken met een virus of trojan wat ook mailtjes verstuurt dan ziet ie het gelijk.
Kun je trouwens uitschakelen, net als diverse dingen die het internetgebruik vertragen.
Maar dat is net het probleem, als die uitgeschakeld zijn, is er geen verschil meer tussen 2003 en 2004 behalve dat 2004 dan nog wat probs heeft met icoontjes en schrijvers.. nja.. kan hebben is beter uitgedrukt.

Hoe dan ook, ieder staat vrij om het te gebruiken ik heb alleen mijn ervaringen weergegeven die ontstaan zijn bij diverse verschillende personen tijdens gebruik van 2004.

Niks mis mee ,draait hier als een tijger op xp pro.
En het registreren doe je zo
Je trekt uit de computer even de internet verbinding en de tel kabel
Dan instaleer je nav 2004
Aan het eind herkend het programma geen verbinding met de buitenwereld,en op een gegeven moment krijg je een ander scherm met de melding dat je het ook kan doen met de post
dit vul je in en stuur je op (om het geheel legaal te houden)
als je dit alles hebt gedaan computer uit ,internet en tel kabel er weer in en klaar is norton

O ja ik kan hier nog steeds
dvd/cd branden 1 op 1 of via backup
alle cd/dvd`s worden nog steeds herkend
Al de spelletje`s werken dus ook lan spelletje`s
niks traag en de nieuwste virus def krijg ik gewoon binnen
M A W
draait hier als een speer

ik heb hier Norton sys.work 2004 zowiezo met NAV2004, de probleem hier is dat norton doet altijd scannen , als ik een programma downloaden of installieren of nummer op, daar voor neemt hij heel veel tijd om te scannen, maar jullie kunnen deze optie uit schakelen, (ik heb engelse versie) :

1) norton openen
2)op options drukken
3)kies je Norton AntiVirus
4)kies Auto Protect
5)Advanced
6)Bij : What to do when scanning compressed files
(vinkje Uit van): display alert when application
is blokked.

dan hebben jullie geen last van scannen alles en altijd, maar Norton is aktiv als daar is een Virus,worm,of trojan..............

dana

En het registreren doe je zo
Vermits je een goed serienr. hebt want dat zie je van tevoren niet. De eerste keer probeerde ik deze truuk en dat lukte ook en heb zo'n anderhalve week fijn updates kunnen downloaden totdat opeens de melding kwam dat updates voor mij disabled waren omdat er het serial number onjuist was, er wordt dus wel random op gecontroleerd schijnbaar.
Maar met een beetje geluk lukt het wel.

BT klopt;waarschijnllijk heb ik een goed sn mijn versie heb ik dan ook gekocht bij zonnet,duurde effe voordat ik hem binnen had,maar dan heb je ook wat.

Correct. Ik had de mijne overigens ook gekocht, alleen te duur bij Symantec zelf, voor 54 euro en dat was nog incl. 10% korting.
Alleen heb ik nooit de aangevraagde LOD (Letter of Destruction) ontvangen voor het geld terug te krijgen ondanks dat ik binnen de gestelde termijn zat.
Dus nu gebruik ik 2003 maar "illegaal", ik heb in elk geval betaald dus als ze ooit zouden zeuren dan hebben ze een probleem.

????
Ik klik al 3 jaar bij de installatie op "registratie overslaan" en ik heb nergens last van.
Wordt er ook in de loop van 't jaar nooit meer aan herinnerd.
Krijg keurig (bijna dagelijks) automatisch mijn updates binnen.
En 't zijn toch allemaal versies die ik download uit een of andere nieuwsgroep.

Ik heb mijn buik vol van norton 2003 en 2004.
Ik krijg het niet werkend op mijn laptop met xp.
Ik heb alle updates van windows geinstalleerd, maar tevergeefs.
Ik gebruik een legale en illegal versie, maar zonder resultaat.

Baal er flink van.

Salu2,

Valerio3

Het "registratie overslaan" is weer iets anders Blue Sky. Dan download jij betere versies, wat jij hebt zijn key-vrije installatieversies, die kun je ook downloaden als je officieel betaald, was ook het geval bij mijn officiele 2004.

Met de eerste versie met waarbij je die key moest invullen doet zich dat probleem voor, met installatieversies zonder key, waarbij je dus ook de registratie gewoon kunt overslaan doet dat probleem zich zo goed als niet voor (van het illegal key use).

Valerio3, sorry, ik weet ook niet waarom het niet zou lukken, ik heb het op diverse laptops met XP geinstalleerd.
Waar je wel op moet letten als je bijv. XP pro erop hebt staan is dat je bepaalde services niet uitschakeld of dat deze in elk geval ingeschakeld staan zoals Terminal Server. Als deze uitgeschakeld staat bij windows XP pro krijg je Norton niet geinstalleerd.

Bgrijp eerlijk gezegd niet zo goed wat je bedoelt.
Waarom zijn er eerste versies met key en instalversies zonder key.
Wat is daar het verschil dan tussen; ja behalve de key natuurlijk?
Of heeft dat te maken met het feit dat ik een NL-uitvoering heb?

Nee je hebt de "downloadbare" versies die je kunt kopen van Symantec, die kun je zo installeren, er komt dan wel een registratievraag maar die kun je dus overslaan.

Dan heb je nog de installatieversies zoals ze in de winkel gekocht kunnen worden, daar heb je een key (serienr.) voor nodig, dat nummer staat ook op het doosje vermeld.

Zodoende zijn er dus versies zowel met alsook zonder serienummer in omloop.
Volgens mij is het zelfs zo dat je voor een corporate licentie ook gewoon de downloadversie op installatiecd krijgt, zodat er ook weer installatieversies vanaf cd verkrijgbaar zijn zonder dat je een serienummer hoeft in te voeren.

Normaliter dwalen die met serienummer echter niet in de warezscene rond, tenminste ik heb ze zelf nog niet gezien totdat 2004 kwam. Misschien dat iemand deze toen gereleased heeft om de eerste te kunnen zijn ofzo.

Hij's nu helem??l duidelijk hoor.
Snapte eerst niet zo goed wat je bedoelde, maar nu wel dus.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan