norton 2005 erg goed

wat ik gehoord heb van een heavyjuicer van NOD32 is dat de nod server je pc aanspoort om de virusdefinitie update te gaan ophalen zodra je online bent.

merk je niks van , gebeurt in een paar seconden op de achtergrond

want elke dag als de pc of notebook opstart of een paardagen aanstaat is er bij elke inkomende email de laatste virusdefinitie datum erbij.

bijv.______NOD32 1.1115 (20050530) Informatie ______

oja we hebben het over norton dwaal weer helemaal af, ben een enthousiaste noddy juicer

De stelling, dat virusdef. van NAV maar ??n maal per week worden opghehaald is m.i. niet juist.
Toen dit draadje startte, heb ik ff gekeken en had ik de virusdef van 28 mei.
Vanmorgen heb ik 31 mei.

@BlueSky: Zoals ik al schreef. Dan hebben ze dat misschien verandert want toen ik hem eraf kiepte was dat wel degelijk zo en zoals je kon zien uit de tekst die ik van de Symantec site zelf afhaalde, staat hij standaard zo dat hij maar wekelijks liveupdate draait.

Daarnaast bewijst het mijn theorie dat het hoe dan ook te weinig is, want als je virusdefs hebt van 28 mei en het is vandaag 1 juni (of in jouw geval 31 mei) dan mis je dus enkele dagen.
Een fatsoenlijke virusscanner heeft dagelijks updates.
En als laatste punt heb ik nu al verscheidene keren de ervaring gehad dat bij het verwijderen van Norton en het installeren van en andere virusscanner (panda of avg bijv.) opeens virussen gevonden werden. Het lijkt me aan de realtime protectie van Norton toch te mankeren.
En dat is in feite veel erger en essenti?ler dan het wel of niet updaten meermaals per week.

@Canon: Hoe wil je weten dat je nooit geinfecteerd bent geweest als je geen virusscanner gebruikt? :biggrin:
En nee, een verkoudheid mag je niet meetellen.:lol:

@Satbird: Kan goed, ik heb NOD32 nog niet getest, wilde ik vandaag doen maar toen kreeg ik van de crack de melding dat hij een file niet aan kon maken dus weer eventjes eraf gekiept tijdelijk.:)
Want wij doen eerst testen en dan pas kopen. Als we al kopen natuurlijk.

Ik heb ook nod32 een tijd getest en sinds vorige week gekocht en moet zeggen ben er tevreden over, er komen dagelijks wel ooit 3 virusupdates voor het progje.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan