Nou zoek ik eens iets...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
716
Punten
113
Leeftijd
59
Ik zal nog niet zeggen waarvoor, maar ik zit met iets in mijn hoofd, en ben er nu naar opzoek.

Het moet zijn over de Rock&Roll periode, daar is zat over te vinden, en wat leuke dingen heb ik al, zoals dit...

Maar wat ik nou eigenlijk specifiek zoek is een duidelijke afbeelding van een koppel wat een rock&roll dans doet, en dan in de houding dat de man het meisje opvangt, jullie snappen wel die pose bij Dirty dancin'...

Wie wil er mij even helpen zoeken naar zo'n foto?

De tweede lijkt er een beetje op, maar het moet echt zijn dat de jongen staat, en het meisje in een zweefvlucht in zijn armen terechtkomt....

Ik kan het wel tekenen, maar ik wil de goede maten hebben, en dan ga ik het tekenen.

Maar toch bedankt voor het meezoeken.

Ik begrijp wat je bedoeld, maar had eerst rock&roll+dance ingevoerd en had geen zin om een paar honderd pagina's af te zoeken.:)

Heb ik ook gedaan.. :biggrin:

Ik denk dat jij al wel weet wat ik aan het zoeken ben, en waarvoor. ;)

Ik zit met een ontwerp in mijn kop voor de corso hier, en ik wil nou eens de boel voor zijn, want het is al meer gebleken dat een idee waar ik meeloop dat dit meerijdt....

ik zoek echt een foto/tekening van zo'n opstelling...

Desnoods laat ik hem maken, want ik heb hem wel van alle kanten nodig, voor het maken van de juiste maten.

Die koppen die ik wegzet in de eerste posting zijn zo moeilijk niet, dat is knip en plakwerk.

Hebben we de kleuren niet dan maken we ze wel...

Dat begint er al op te lijken @Kweetniet.

Misschien is dit iets???

Succes.

Nee geen lifting, en geen dirty dancing, alhoewel ze het daar ook wel deden.
Het vrouwtje moet bij de kerel in de armen springen bedoeld freggel1.

Oh is het voor de Corso? Tja... Veel plezier met bouwen alvast!:)

Black Tiger;200288 zei:
Nee geen lifting, en geen dirty dancing, alhoewel ze het daar ook wel deden.
Het vrouwtje moet bij de kerel in de armen springen bedoeld freggel1.

Oh is het voor de Corso? Tja... Veel plezier met bouwen alvast!:)

JA zeg dat dan meteen !!!!!!! dDe freggel kan het toch moelijk uitleggen zeg ppfffff!

Als hier niks bij staat dan weet ik niet meer
http://www.nrra.nl

kweetniet zei:
JA zeg dat dan meteen !!!!!!! dDe freggel kan het toch moelijk uitleggen zeg ppfffff!
Euh....
freggel1 zei:
De tweede lijkt er een beetje op, maar het moet echt zijn dat de jongen staat, en het meisje in een zweefvlucht in zijn armen terechtkomt....
Nja... ja... dat zweefvlucht maakt het wel verwarrend inderdaad.:biggrin:

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan