nu ook seca2 op philips (6072)

Raar verhaal ik krijg het niet aan de praat en met de firmware van Jay lukt het wel maar die heeft nog geen seca2 ondersteuning dus mijn switch is goed en mijn schotel is dus ook goed gericht

@Kilroy

4 lnbs werken hier.

In de settings moet je nog wel de transponders naar de juiste diseqc laten verwijzen.

In de bestaande lijsten is dit (nog) niet aangepast.
Hier staat astra en hotbird standaart op A en B
De overige satellieten staan meestal op B maar niet op C en D

Ik heb een aangepast lijstje gevonden op een ander board. (s4a)
De 4a kan ook via het menu kanalen TOEVOEGEN op een andere schotel, 3 en 4 , er komt wel een melding "storing " maar als je hem de tijd geeft slaat de decoder de gevonden zenders wel op.

Gr. S_H

ps. de betreffende key is bij mij ook niet zichtbaar.

Die kanalenlijst had ik al aangepast, ik bedoel mijn eigen lijst met wat nieuwe transponders en kanalen erbij (zo werk ik meestal, en ben je baas in eigen huis). Dat gaat met mediasateditor heel goed. Ook kun je hier de juiste diseqc kiezen en bovendien gelijk een hele groep transponders op een andere (bv. C) zetten. Je kunt zo alles neerzetten waar je wil. Zo heb je ook gelijk weer de TCS/TPT. Met die tcs/tpt kun je weer elke lijst bewerken.
By the way! De TSR tabel/blok in de kanalenlijst die bij de ratec zat was niet goed. daar heb ik een andere voor moeten nemen. Dus als een symbolrate editor niet werkt ligt het hieraan.
Nou ja, met de emu erbij maak je zo een lijst die je met flascvt er weer in kunt zetten. Maar vaak zet ik hem eerst in de fw voordat ik die flash, da's nog minder werk.
Maar dat de 4 lnb's nu werken zal voor velen een uitkomst zijn. Wie had dat gedacht van zo'n flut flipsje!
Er zitten nog enkele bugjes in de fw, maar er zullen nu meerdere fw's gaan volgen.
Suc6&grtz.

Als je met MES 2.51 en Flash 2.05 weet om te gaan moet het gewoon mogelijk zijn om je kanalen lijst aan te passen voor de 4 lnb's.

Ga alleen niet met FlashCvt transponders opruimen, voor de 4 diseqc instellingen gaat dit nog niet goed.

Gr. S_H

Transponders en kanalen doe ik altijd met mes, en de tcs/tpt/tsr update en transport naar de deco met flashcvt. Dat werkt altijd goed.
Grtz.

Die fmw van Ray is bijzonder goed.
Ik heb een 6072 met dubbele lnb en tot op heden
geen enkele hanger. Dit in tegenstelling tot zibi emu.

Kortom zeker de moeite waard en hulde aan de maker(s) !!

NanoNode.

En ja hoor! Op het filescenter vliegen de s2 versies je intussen om de oren (wel veel spaans). De site is dan ook bijna niet bereikbaar de laatste dagen!
Grtz.

Bug? Hebben jullie met de nieuwe zomertijd ook een fout klokje?
Hier heb ik in het menu de tijd op locale tijd gezet en offset op zomer. Echter steeds als de deco uit is geweest en weer aan, heeft hij het klokje weer een uur teruggezet!
Als ik de tijd weer goedzet, blijft echter in info(toets) bij balkje programma-info de tijd een uur te vroeg staan. (bv. NOSjournaal om 1700 i.p.v. 1800).
Bij de vorige fw's heb ik daar nooit fouten bij gehad.
Ook werkt de au bij D+ niet meer.
Er staat echter weer een verbeterde (?) fw in de steigers heb ik vernomen!
Grtz.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan