C
chaotic33
Vandaag 7020S gekocht en kan geen enkel kanaal vinden.
Kabel overgeplugd van goed werkende Humax 5400
Snap niks van setup, zegt 1LNB/2LNB of begint over rotor
Ik heb 3 LNB's, geswitcht naar 2 onafhankelijke signalen maar geen rotor
De ene receiver/DVB softeware heeft het over diseqc ABCD en LNB1234 de andere over AA AB BA en BB, ik snap er niks van maar met wat geklooi komt er altijd wel beeld.
Ik doe afwijkende satelliet configuratie.
Ik zet alle LNB's om te beginnnen maar op astra 19.2 zodat ik hoe dan ook wat vind. Bij LNB staat 0,1,2,3 bij Voltage alle H/V, 22KHz off
De transponder staat op netwerk zoeken, uitgebereid netwerk zoeken.
Ik doe automatische transponder scan.
Maar op welke LNB ik ook zoek, welke LNB ik ook hoe instel, op welke manier ik ook zoek er komt geen enkel kanaal..
Ik zie de SNR AGC BER wel uitslaan maar er komt geen 'lock'.
Als ik de kabel terug in de humax prop werkt het weer als een zonnetje.
Bij de Humax stel je een antenne alternatief in op een satelliet, zet LNB frequency in op universal, 22KHz tone op disabled, 0/12Volt switch (whatever?) op enabled en DisEcqC input op A voor Hotbird. Als je dan een search doet komen er kanalen. Hoe dit op de Dreambox moet????????????????????
Kabel overgeplugd van goed werkende Humax 5400
Snap niks van setup, zegt 1LNB/2LNB of begint over rotor
Ik heb 3 LNB's, geswitcht naar 2 onafhankelijke signalen maar geen rotor
De ene receiver/DVB softeware heeft het over diseqc ABCD en LNB1234 de andere over AA AB BA en BB, ik snap er niks van maar met wat geklooi komt er altijd wel beeld.
Ik doe afwijkende satelliet configuratie.
Ik zet alle LNB's om te beginnnen maar op astra 19.2 zodat ik hoe dan ook wat vind. Bij LNB staat 0,1,2,3 bij Voltage alle H/V, 22KHz off
De transponder staat op netwerk zoeken, uitgebereid netwerk zoeken.
Ik doe automatische transponder scan.
Maar op welke LNB ik ook zoek, welke LNB ik ook hoe instel, op welke manier ik ook zoek er komt geen enkel kanaal..
Ik zie de SNR AGC BER wel uitslaan maar er komt geen 'lock'.
Als ik de kabel terug in de humax prop werkt het weer als een zonnetje.
Bij de Humax stel je een antenne alternatief in op een satelliet, zet LNB frequency in op universal, 22KHz tone op disabled, 0/12Volt switch (whatever?) op enabled en DisEcqC input op A voor Hotbird. Als je dan een search doet komen er kanalen. Hoe dit op de Dreambox moet????????????????????