NZB files

Tech

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
1.098
Waarderingsscore
245
Punten
63
Leeftijd
62
Locatie
Doetinchem
Zijn er nog gebruikers van nieuwsgroepen?
Ik vraag me af of er nog goede zoekmachine's of websites bestaan waarvan je NZB bestanden kunt ophalen zonder dat je een VPN plugin door de strot gedrukt wordt?
Ik vertrouw die dingen sowieso al niet en ben me zelf uitstekend bewust van veiligheids issues dat ik dat wel zelf kan beoordelen ;)
 
Een commerciele VPN dienst gebruiken is een vals gevoel van veiligheid, immers, je bent evengoed te traceren.
Het gaat pas lastiger worden wanneer men minimaal 3 VPN tunnels gebruikt.
Dit ter zijde....

Laatst zat ik mij ook al af te vragen of er nog 'nieuwsgroepen' bestaan. Met de komst van vele IPTV diensten zijn deze in feite overbodig geworden.
Met het uit de lucht halen van IPTV diensten wordt het alleen maar makkelijker om een dergelijke abbo te verkrijgen, omdat er vaal 10 kleinere diensten terugkomen die via clusters werken.
....een fenomeen die ik 10 jaar terug al had voorspeld.

Maar mocht je iets tegenkomen, ik houd mij aanbevolen. :)
 
Het is voor mij weer even geleden, maar ik ga dan altijd naar nzbserver.com [spotweb]

Ik twijfel alleen of daar vpn nodig is?
 
Juistheid begint te zeuren over die VPN
 
Ik zoek nog verder, want het is nog niet lang geleden dat ik 1 en ander gedownload heb.
En toen had ik geen vpn nodig.
 
Ik weet niet waar je naar opzoek bent maar probeer binsearch eens, die vraagt bij mij niet om vpn.

Anders gewoon naar binaries4all.
 
Ik gebruik popup blokkers maar heb dan ook geen last van VPN reclames.
Daarbij maak ik veelal gebruik van binsearch.net maar tegenwoordig steeds meer van nzbindex.com die ook zeer goed is.
 
Ja ik zit nog dagelijks in de nieuwsgroepen te koekeloeren.
Wat ik niet snap is, dat als je naar Spotweb gaat en 'n nzb probeert te downloaden, je wordt tegengehouden, want je moet zogenaamd een VPN server hebben en dat heeft niets met reclame te maken; je wordt gewoon geblokkeerd.
Maar ik heb VPN en het maakt niets uit op welk land je die instelt, je blijft tegengewerkt worden.

Gelukkig kun je die nog wel bij Clubnzb downloaden, alleen is die niet zo uitgebreid als Spotweb.

Als je wat op eigen houtje wil zoeken, hoef je niet meer naar Binsearch te gaan; die hebben zich uit de markt gewerkt sinds hun vernieuwde site; ik doe dat meestal bij Nzbking of Nzbindex.

En ik snap ook niet wat Dr Z bedoelt. Wat moet je met IPTV al je een bepaalde film en/of software zoekt.
Om maar een voorbeeld te noemen; waar vind je met IPTV de film : "The man who loved women"uit 1983 met Burt Reynolds en Kim Basinger
 
En ik snap ook niet wat Dr Z bedoelt. Wat moet je met IPTV al je een bepaalde film en/of software zoekt.
Goed punt, er is natuurlijk meer te vinden dan films en series. Daar had ik niet bij nagedacht.
De laatste jaren koop ik gewoon software wat ik nodig heb en voor mijn werk moeten er altijd licenties komen, dus zelf zal ik het nooit gebruiken.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan