Als het niet zo triest was had deze in de moppentrommel geplaatst.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/207...s-brussel-zint-op-nieuwe-europese-belastingen
https://www.telegraaf.nl/nieuws/207...s-brussel-zint-op-nieuwe-europese-belastingen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Nou, de meeste zijn dus niet hoog opgeleid, net als Rutte die vrijwel geen enkele opleiding heeft afgerond.Sjees... ik snap dat toch niet dat het altijd politici en hoog opgeleide knappe koppen zijn (economen) die bepaalde eenvoudig te verwachten zaken niet zien aan komen
Logischerwijze verbazen WIJ ons daar helemaal niet over.Maar met het vertrouwen in de Tweede Kamer zit het een stuk minder goed. Niet eerder was dat zo laag als eind vorig jaar. Volgens het CBS had een kwart van de 15-plussers vertrouwen in de Kamer als geheel. Dat is het laagste niveau sinds 2012. Ook het vertrouwen in politici was met 21 procent aanzienlijk lager dan in voorgaande jaren.
Is helaas niet helemaal zo. Die eurofielen in den Haag hebben zelf overal klakkeloos hun handtekening onder gezet (zonder over de eventuele gevolgen na te denken blijkt nu.) Dus wat Brussel nu doet is zorgen dat wij onze afspraken nakomen. Terugdraaien schijnt allemaal niet mogelijk te zijn, dus om onder dit juk uit te komen heb je maar 1 optie. NEXIT. Of het zaligmakend is weet ik niet maar ik weet maar 1 ding, als we zo doorgaan gaan we zonder meer naar de klote.Ik denk al een tijd dat de landen in de EU niks meer te vertellen hebben wat Brussel wil gebeurd gewoon en punt. Het is gewoon geen toeval meer dat als er iets speelt dit gelijk in meerdere EU landen het geval is.
Misschien niet. Maar er was ook niets mis met de EEG en dat waren ook gewoon onderlinge verdragen en dan hebben we als land wel meer te zeggen over ons eigen land, scheelt weer een bak.Of het zaligmakend is weet ik niet
Klopt, alleen is dat preken voor eigen kerk, want ik ben er vrijwel zeker van dat de meesten van ons hier niet op de huidige coalitiepartijen stemmen.Dus veel ligt nu ook aan ons zelf wat willen WIJ en wat kunnen we aan doen.