• * * * Max Verstappen wereldkampioen 2024! * * *

redbull racing

Ohoh...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
686
Punten
113
Leeftijd
59
[nomedia=http://www.youtube.com/watch?v=_kGN6NHPot4&feature=related]YouTube- De Sjonnies - Mijn Fiets Is Gejat[/nomedia]

Big-Henk is volgens mij stiekum binnengeslopen in de Freggelgrot. :biggrin:

Nee ik was het niet freggel, ik heb mijn eigen racefiets een echte BH racefiets
Zie hier!
En als bewijs dat ik het ben zie hier! :biggrin:

Hihihihi... :biggrin:

Nummer10;209353 zei:
Kijk zo'n hobby heb ik momenteel ook.
(ben natuurlijk gelijk benieuwd welke groep erop zit)

Shimano 105 black. heb er inmiddels andere velgen in zitten van de Shimano RS20, de voor velg op de foto was van Stratos en was prima, maar de achter velg Shimano Endurace had ik het probleem dat er steeds spaken uit knapte vanwege mijn gewicht etc. :biggrin:
De fiets is van (BH) Bicycle Hispana, Ultegra krankset en Carbon voorvork. ;)

Big-Henk;209356 zei:
Shimano 105 black. heb er inmiddels andere velgen in zitten van de Shimano RS20, de voor velg op de foto was van Stratos en was prima, maar de achter velg Shimano Endurace had ik het probleem dat er steeds spaken uit knapte vanwege mijn gewicht etc.

Das de reden dat ik dus geen carbon heb. Garantie tot 85 kg en om dat te halen moet ik nog wat meer rondjes om de kerk rijden. :biggrin:

Rondjes om de kerk hier valt niet mee, want dan word het veldrijden. Dus genieten we van het mooie natuur in de provincie Groningen, Drenthe en Friesland.
Gelukkig veel viaducten hier, dus ook wat lichte klimmetjes.
Ik had er ook nog eens van die dure platte spaken in, van 3,95 per stuk. heb die er nu ook in, maar meer gespaakt dan de vorige dus sterker en rechte spaken nu geen j vorm, zijn sterker dan j vorm.
Die verkoper van Belga fietsen mij perse nog duurdere velgen wou verkopen, maar ik zei moet ze uit mijn knip betalen en niet de jouwe.
Heeft ie op de bon geschreven dat ik zijn advies negeerde en wist dat er betere velgen waren. :biggrin:
Fietsen moet wel een hobby blijven en zolang ik geen grote sponsors heb moet ik het nog altijd zelf betalen.

Hmmm rare beschuldiging???????

Tja BIG Henk,

Ik kan me vergissen maar had al het idee dat je een tikkie gegroeid was sinds ik je voor het laatst gezien had! en dat is alweer jaren terug op de Duck dag.

Ja toen waren we nog jong Wizz hahaha :biggrin:

Inderdaad Big Henk toen waren we nog jong snel en wild :)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan