Kan ik eens gaan proberen maar dat zoete spul is volgens mij toch meer van toepassing op ietwat zachtere wafels. Dit zijn wat hardere modellen, ook weer niet echt hard maar..... hoe moet ik dat zeggen.... harder in elk geval dan de "normale" wafels die ik tegen kom met een choco of poedersuiker laagje.
In elk geval kan het geen kwaad om het eens te proberen, baat het niet dan schaadt het ook niet en ben wel een liefhebber van chocolade.
Bedankt voor de tip freggel1. Die ga ik zeker even in gedachten nemen als ik wat van dat spul moet hebben.
Om een keer te proberen ga ik eerst eens met een gewone reep chocolade proberen zoals Parabolica voorstelde.
Zal ook eens goed zoeken naar een winkeltje met bakkerijbenodigdheden. Want we hebben wel de boerenbond en daarnaast nog Cook en Co en de Kookhuis aan de Maes, maar dat is meer voor hardware bij mijn weten. De boerenbond (Aveve) heeft wel allerlei zaken met meel maar niet van dat spul wat jij noemt volgens mij.
Dus ik ga me eens verder informeren want volgens mij weet mijn zus wel een winkeltje waar je dat spul allemaal krijgt.
@Boets: Dat komt goed uit, deze zondag op de braderie 3 bakken aardbeien voor 5 euro en slagroom ligt in de ijskast, dus als je nog op tijd hier bent zijn er nog wafels over.