Op welk kanaal blijven we hangen???

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
715
Punten
113
Leeftijd
59
Tja voor velen zal dat een simpel antwoord zijn....

Maar ik zet hem er niet weg, jullie mogen dat zelf zeggen!!!

Ik en het vrouwtje hier hebben zo affentoe eens het voorrecht dat het kleinste freggeltje eens bij een vriendinnetje wil blijven slapen ( vriendje duurt hopelijk nog ff.. :biggrin: )..

Maar dan ga je zappen tijdens reclame of als een film voorbij is...

En dan begin je vaak eerst bij de kanaaltjes die je graag ziet, en tja dat zijn er maar een paar die je door moet spitten in een Dreambox met een mooie, ietwat oudere maar zelf aangepaste settingslijst van pet123, dat je zo een eindje aan het zappen totdat je een hoop van je favo's gehad hebt!!!

Ook nu weer door het ding wat nu nog kan, keys en CS, zie je wat dingen die een ander niet ziet, en kom je bij een pakketje uit genaamd PW, en een kanaaltje als hit24, tjonge het bloed begint weer te stromen als je al die gouwe ouwe muziek weer hoort!!!

Lekker, lekker, lekker, wat een mooie hobby....

Maar waar blijven jullie hangen???

Ik stel dit domme vraagje even op meerdere forums, ben eens benieuwd naar de reply's, zullen er niet zoveel zijn als dat het over fietsen of tieten gaat... :biggrin:

Hit24

Animal planet heerlijk kanaal..daarnaast ned 1en2 en het fietskanaal en playboy..

Voor mij ook Animal planet en de vele Discovery kanalen soms wat sport er tussendoor met af en toe een filmpje en wat later op de avond de andere natuurkanalen. Ik mis het pakket van TVCabo hoewel er nog genoeg te zien is. Mijn bureau vat nu wat vaker vlam (door een gevallen sigaret), ik zit nu weer wat meer achter de computer dus...............

Grt. Parabolica.

Waar kijk ik naar voornamelijk naar the Scifi channel uit het engelse pakket daarna veel naar de film kanalen ja weer uit het Sky pakket engeland en veel zolang het nog kan naar Premiere hier sla ik maar 1 kanaal van over gekker nog die heb ik er uit gegooid.
De NL kanalen kijk ik alleen maar naar het nieuws en Discovery tot en met HD

Tegenwoordig download ik veel voor als ik een leuke film wil kijken, met name de nieuwere..
Maar op TV blijf ik tegenwoordig vaak 's avonds rond 10 voor acht even op RTL7 hangen ben fan van de docusoap "Allez Allez Simbabwe", Op RTL 4 kijk ik dagelijks "Wie is de Chef"
en tegenwoordig veel sport op de NL zenders. Dit is een sport seizoentje met veel autosport (favo F1) wielrennen (tour), voetbal (EK) en nu weer Olympics.
En o ja vind op Discovery tegenwoordig "Miami Ink" en "Dirty Jobs" leuk om te zien.
Tja en de rest voor de pc natuurlijk.... :biggrin:

is toch wel VT4, jawel de belg.... en daarna Discovery channel.

Dit is toch een beetje moeilijk voor mij ik kijk eigenlijk weinig TV. Eigenlijk zo als de meeste naar Discovery en daar zijn er veel van ik wil nog steeds leren. Verder heb ik zoals een aantal van jullie dat rare kanaal FTD en nog www.newzbin.com, hier vind ik altijd leuke series zoals Top Chef een wedstrijd tussen jonge koks of Generation Kill, dit gaat over soldaten in Irak of BoneKickers. Maar ja zoek dat zelf maar eens uit.
En films staan er ook genoeg op. Die fiets kanalen kijk ik nooit op TV die doe ik downloaden gaat sneller oven 24 Mb lijntje.

Toen ik een tijdje geleden Grey's Anatomie zag heb ik heel de serie gedownload en in een week bekeken, heb mij kapot gelachen met de doctors.

Zorg wel dat je een goede Pay server hebt, retentie van 120 dagen is dan normaal.

Hij die binnen kort met pensioen gaat ;-).

Nederland 1,2 en 3 en op zijn tijd een filmpje op Film1.

Ahja klopt, de publieke zenders blijf ik 's nachts ook nog wel eens op hangen, althans hoofdzakelijk NL 1 en 2, voor de herhalingen van het journaal en nova/netwerk enzo.

Ik kan echt een hele avond zappen, en na 2500 kanalen tot de conclusie komen dat er niets op tv is.
Favo's zijn toch wel de discovery kanalen, Formule 1 op de bekende Duitser en muziekkanalen, ja hier ook Hit24 en VH1 en 2 :jow:

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan