Open ATV expert in de zaal?

nono

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
772
Waarderingsscore
5
Punten
18
Ik heb 'n Mutant 51 met open ATV en daarin ook Kodi (de laatste versie).
Daarmee kijk ik gedownloade films af, maar vanaf versie 18.9 heb ik last met ingebakken ondertitels.
Of last, 't werkt gewoon niet meer.
Met bijgesloten ondertitels (srt) geen probleem, maar 't gaat dus om de ingebakken ondertiteling die niet tevoorschijn komt.
Ik heb ook nog 'n mediaspeler via de plugins geïnstalleerd en daar geldt hetzelfde probleem, dus dan denk ik (heel eigenwijs) dat het aan Open ATV ligt.
En oh ja, als ik 'n film stop en later weer wil hervatten, krijg ik vastloper met 'n blauw scherm en start de Mutant opnieuw op.
Ik heb ook nog 'n Raspberry met Kodi 18.9 en daar heb ik dus bovenvermelde problemen niet mee.
Hopelijk weet iemand raad; b.v.d.
 
@nono, ik zou als ik jou was eerst eens Kodi updaten naar 20.0, ondanks dat je zegt dat je de laatste versie hebt, en eens kijken met de addon waar je de films mee kijkt.

Wat de ondertiteling betreft met wat krijg jij de ingebakken ondertiteling?
Er is namelijk iets verandert bij opensubtitles, het is niet .org meer maar .com, en je moet daar jezelf registreren, anders werkt opensubtitles niet meer.
 
het is niet .org meer maar .com
Niets veranderd, de .com is erbij gekomen dat is een andere. De .org bestaat ook nog altijd zoals ie altijd geweest is.

Mijn dochter heeft soms ook dat de ingebakken titels (als je die kunt kiezen met andere bijv. Engels) ook met haar TV een probleem. Dan moet je echt eerst een subtitel menu in en dan kiezen, maar bij sommige anderen werkt het helemaal niet. Met name bij .265 films. Bij de .264 is er geen probleem.
 
De .org werkt niet meer.

Als je A4K gebruikt dan staat daar nog de .org in, en bij nieuwe films en series wordt er geen ondertiteling gevonden. Via de .Com wel. ;)
 
Laatst bewerkt:

freggel1 ik zou als ik jou was eerst eens Kodi updaten naar 20.0​

Huh? Ik heb al enige tijd 21.0 en dus vanaf 18.9 dit probleem
Wel heb ik gezien dat vanaf versie 20.0 ondertiteling apart bij de instellingen worden vermeld, maar wat ik daar dan eventueel fout zou hebben, zie ik niet
En wat moet ik met .org of .com? Ik hoef toch niets te downloaden, want de ondertiteling zit toch al in de film; in de computer met VLC geen enkel probleem.
Om toch te kunnen kijken met ondertiteling zet ik de film op 'n USB stick en speel 'm af in m'n Raspberry (met Kodi 18.9 dus), maar dat wordt dus weer steeds heen en weer lopen.
 
@nono, ik keek enkel naar de werking van Kodi, met open ATV daar heb ik geen ervaring mee. ;)

Wat de versie van Kodi betreft draai ik nog 20.0.

Wat dat .org of .com betreft gaat over de manier waarmee ik de films hier kijk.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan