- Waarderingsscore
- 1.190
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 61
Bestaat al wat langer maar volgens mij heb ik die optie pas sinds een late update.
Blader naar onderen en zie eerste afbeelding links.
Voorheen als ik mijn contacten (poppetje) opende, dan kreeg ik mijn lijst met contacten te zien en kon daar meteen door mijn contacten bladeren naar diegene die ik hebben moest.
Nu opent standaard die "highlights" tab en moet ik eerst weer onderaan links nog eens op contacten klikken om de lijst met contacten te zien.
Zijn er hier ook mensen met een Android of Oppo telefoon die dit ook hadden en het hebben weten te fixen zodat er standaard weer met de contactenlijst gestart wordt?
Mijn gsm is een Oppo Find X3 Lite 5G er staat nog type CPH2145 met Android 13.
Google Contacts for Android adds another tab with 'Highlights'
Besides the new icon, Google Contacts has seen quite a few changes in the past year, and the latest is a new "Highlights" tab...
9to5google.com
Blader naar onderen en zie eerste afbeelding links.
Voorheen als ik mijn contacten (poppetje) opende, dan kreeg ik mijn lijst met contacten te zien en kon daar meteen door mijn contacten bladeren naar diegene die ik hebben moest.
Nu opent standaard die "highlights" tab en moet ik eerst weer onderaan links nog eens op contacten klikken om de lijst met contacten te zien.
Zijn er hier ook mensen met een Android of Oppo telefoon die dit ook hadden en het hebben weten te fixen zodat er standaard weer met de contactenlijst gestart wordt?
Mijn gsm is een Oppo Find X3 Lite 5G er staat nog type CPH2145 met Android 13.