Opgelost Oppo opent contacten met highlights i.p.v. contactenlijst

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
35.216
Waarderingsscore
1.164
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Bestaat al wat langer maar volgens mij heb ik die optie pas sinds een late update.

Blader naar onderen en zie eerste afbeelding links.
Voorheen als ik mijn contacten (poppetje) opende, dan kreeg ik mijn lijst met contacten te zien en kon daar meteen door mijn contacten bladeren naar diegene die ik hebben moest.
Nu opent standaard die "highlights" tab en moet ik eerst weer onderaan links nog eens op contacten klikken om de lijst met contacten te zien.

Zijn er hier ook mensen met een Android of Oppo telefoon die dit ook hadden en het hebben weten te fixen zodat er standaard weer met de contactenlijst gestart wordt?
Mijn gsm is een Oppo Find X3 Lite 5G er staat nog type CPH2145 met Android 13.
 
Heb een oppo maar krijg het niet voor elkaar om mijn contacten instellingen het zelfde te krijgen als je omschrijft.
Heb een reno2 trouwens
 
Nja ik heb het alweer gefixed. Had het eerder zo geprobeerd maar toen wilde hij niet.
Toch bedankt voor je reactie en het testen. (Y)

Weer contacten opgestart, toen op tab contacten geklikt. Daarna afgesloten niet door dat < tekentje te gebruiken maar door de 3 horizontale streepjes en dan gewoon alle openstaande apps sluiten (waren er maar 2).

Daarna weer contacten openen en nu stond ie wel goed.

Ik neem aan dat je hem ook op die manier zo krijgt dat ie steeds automatisch op highlights opent. Normaliter gebruik ik altijd dat < tekentje om weer uit een app te gaan.
 
Soort onthouden waar je was in de app
 
Klopt, maar eerst deed hij dat dus niet. Ik ging naar de contacten lijst tab, sloot af en daarna opende hij even vrolijk weer met die highlights.

Maar goed, is gelukkig nu opgelost.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan