Opzoek naar MP3 programma, zoals de kroegen die gebruiken.

Sorry hoor maar het is dus niet bruikbaar voor lokale omroepen welke in een semi-professionele visie werken. Waarom niet.

- Ik geloof niet in de werkzaamheid van zelfstandig inschuiven van dingen. Dat gaat 99 van de 100 keer goed als het alleen een tijdsjingle is welke men voor het nieuws moet instarten maar gaat slechts minder dan 50 van de 100 keer goed als er voor dat tijdsein nog wat commercials gedraaid moeten worden.

- Verder vind ik lokale omroepen welke naast de eigen programmering alleen maar als raamprogramma de regionale omroep aanzetten niet semi proffesioneel te noemen. Ik vind ook dat ze dan geen aanspraak hoeven te doen op een programma als otsjuke omdat het geen toegevoegde waarde heeft tijdens live gemaakte en uitgezonden programma's. Wil men dan muziek van de harde schijf draaien dan zijn er veel betere programma's te gebruiken welke ook via faderstart werken op het mengpaneel zoals bijvoorbeeld PCDJ welke meer mogelijkheden biedt op dat terrein dan Otsjuke

- Verder vind ik de stelling dat omroepen welke gedurende 24 uur per dag eigen programma's verzorgen per definitie NIET voldoen aan de ICE norm welke gesteld wordt in de mediawet zwaar maar dan ook zwaar overdreven. Er zijn legio mogelijkheden om goed in de richting van de 50 % ICE te komen via bijvoorbeeld herhalingen van harde nieuws ICE programma's tijdens ochtend uren. Verder kunnen met het voice tracken van programma's, het invoegen van regioberichten in de eventuele nonstop, het maken van een vooraf opgenomen regionieuws op bijvoorbeeld het half uur en al dat soort zaken meer wel degelijk vele ICE procenten worden binnengehaald.

IK persoonlijk vind zelfs een omroep welke een regionale zender doorknalt gewoon geen bestaansrecht hebben. De regionale zender is al op 1 of meerdere frequenties in het doelgebied van de lokale omroep te horen en behoeft niet een extra frequentie te verkrijgen omdat een lokale omroep geen programma's kan maken op dat tijdstip. Als je al geen voldoende capaciteit, inspiratie of wat dan ook bezit om niet gedurende meer dan 18 per dag zelf programma's te produceren is er voor mij geen bestaansrecht voor die omroep. In andere topics op dit forum wordt bijvoorbeeld gesproken over Nederlandstalige radiopiraten welke niet de ruimte in de ether hebben om een toch veel door de Nederlanders gevraagde muzieksoort in de lucht te houden en te brengen welke nu niet of weinig wordt ondersteunt door de al aanwezige omroepen. Ik vind dan ook dat men bijvoorbeeld dan maar de zendtijd van lokale omroepen moet invorderen als deze zelf niet gebruik wensen te maken van de mogelijkheid om gedurende 18 per dag zelf uitzendingen te verzorgen om dan maar illegale omroepen de kans te geven zich legaal te profileren.

Dus daarom otsjuke voor lokale omroepen is absoluut ongeschikt te noemen in mijn visie.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan