the matrix zei:
nou dat vind ik ongepast die opmerkingen die je maakt ik had het nu puur over oscam en heb je van het begin aan proberen te helpen tot en met het zoeken naar alternatieve oscam en deze voor je op mijn site gezet .
Waarvoor mijn dank. Maar ik ga me toch even verdedigen omdat jij gekrenkt bent.
Ook jij plaatst opmerkingen waarbij iemand anders maar moet denken wat moet ik ermee? Ik denk niet dat jij door hebt met iets wat je schrijft anders overkomt dan als dat je dit woordelijk zou zeggen in een gesprek.
Dat andere hier niet piepen is mede omdat niet iedereen hetzelfde probleem heeft maar ook niet iedereen werkt met dezelfde soft en hardware. Wat bij jou werkt wil niet zeggen dat het bij een ander ook werkt als die werkt met een andere configuratie.
the matrix zei:
maar als je zo begint te roeptoeteren. dan pas ik voortaan met hulp bieden
Deze keuze laat ik over aan jou.
the matrix zei:
Als ik niet mag opmerken dat jij op dit moment hier op dit forum alleen dat probleem hebt en dat er misschien maar weinig oscam gebruikers zijn dan heb ik er geen zin meer in dat ik ook maar iemand op weg probeer te helpen.
Oscam gebruikers zijn er voldoende maar die reageren hier niet (meer) omdat de kennis zoals o.a. het eendenteam die heeft er vrijwel niet meer is.
the matrix zei:
Inderdaad heb ik ook postings gedaaan waar ik alleen last van heb gehad maar heb nooit gesuggereerd dat iedereen dom is en heb de meeste oplossingen met dank beantwoord.
Ik denk daarom dat er in mijn achterhoofd speelt dat er eerder rake klappen zijn uitgedeeld door jou aan andere forumleden die daarna ook zijn vertrokken. Ik ga hier alleen geen oude reacties plaatsen uit het verleden omdat ook te bewijzen.
the matrix zei:
en als je die ddddddddddddddddd ziet als negatief in een tot nu toe positieve hulp dan kan ik daar ook niets aan doen...
Probeer je dan met "dddddddddddd" te zeggen dat ik mijn Oscam maar moet re-namen naar "dddddddd"?
Zoals ik al eerder schreef, een niets zeggende reactie waar niemand wat aan heeft.
the matrix zei:
Veelzeggend dat mijn hulp dus niet serieus genomen wordt en daar hou ik het bij.
Nog nooit voel ik me zo gekrenkt zoals jij mij hier aan de schandpaal hebt genageld.
Ik lees en reageer hier al langer dan vandaag en ik zal niet de eerste en laatste zijn geweest die hierover een opmerking plaatst en dat jij je gekrenkt voelde
the matrix zei:
Heb hiermee geen zin meer om ook maar iemand te helpen.
Het doet me enorm pijn zo'n bericht te lezen na zoveel hulp goed of fout te hebben geboden.
De groeten.
Ik log uit
Andere leden , sorry maar dit pik ik niet
Mij hoef je niet meer te helpen want als jij je eigen wat beter ingelezen had dan had je gezien dat ik tig keren heb geschreven dat ik dezelfde procedure volgde zoals het eendenteam het aan jou heeft doorgegeven. Dat er opeens een Oscam uitkomt die anders reageert op mijn image, ja ik weet ook wel dat alleen ik dat probleem zou kunnen hebben of misschien ook andere die dezelfde image gebruiken maar ik probeer wel uit te zoeken waarom dat is.
Of het probleem alleen aan mij ligt of aan de Oscam doet niet ter zake. Stap voor stap probeer ik naar een oplossing te zoeken en als je goed hebt opgelet dan zie je dat er ergens een fout zit in de configuratie.
Van mij hoef je hier niet uit te loggen maar negeer mij gewoon. Tenslotte maak ik niet uit wie hier wel of niet mag reageren, maar ik probeer wel een beetje fatsoenlijk bij het onderwerp te blijven. bij eerdere discussie tussen forumleden heb ik me bewust afzijdig gehouden maar als het over mij gaat slik ik iets niet meer weg als een reactie op mij niet goed overkomt.
Ik denk dat het enigszins aan je zelf is te verwijten dat ik helaas extra alert ben gezien de door jouw eerder gedane verwijten naar andere.