- Waarderingsscore
- 761
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 74
Oud rijk mannetje trouwt met een bloedmooie jonge dame .
Het was een spetterende bruiloft en tegen middernacht begeeft het bruidspaar zich naar de bruidssuite.
Mannetje trekt zijn pyjama aan terwijl mevrouw zich zeer sexy gekleed naast hem vleid.
Na 10 minuten vraagt de bruid of hij nog wat van plan was want ze was erg "hot"
Nou zegt het mannetje ik ben eigenlijk zeer moe.
Maar je kan toch wel even een klein nummertje doen.
Hmm zegt het mannetje ik ben bang dat hij niet hard wil worden en ik heb geen blauwe pilletjes vanwege hartritme stoornissen.
Zegt de bruid misschien kun je me dan eens stevig met je vingers behandelen.
Ai zei het mannetje dat gaat niet want ik heb (een glip in mijn vingervinger, ow nee dat was elders ) erg last van artrose en jicht in mijn vingers.
Pff zei de bruid kun je me dan even een paar minuten beffen. .
Ah zei het mannetje dat moet wel lukken, pakt een condoom en rolt die af over zijn tong.
Zegt de bruid , wat doe je nou???
Ow zegt het mannetje ik sta zoutloos vanwege hoge bloeddruk.
Het was een spetterende bruiloft en tegen middernacht begeeft het bruidspaar zich naar de bruidssuite.
Mannetje trekt zijn pyjama aan terwijl mevrouw zich zeer sexy gekleed naast hem vleid.
Na 10 minuten vraagt de bruid of hij nog wat van plan was want ze was erg "hot"
Nou zegt het mannetje ik ben eigenlijk zeer moe.
Maar je kan toch wel even een klein nummertje doen.
Hmm zegt het mannetje ik ben bang dat hij niet hard wil worden en ik heb geen blauwe pilletjes vanwege hartritme stoornissen.
Zegt de bruid misschien kun je me dan eens stevig met je vingers behandelen.
Ai zei het mannetje dat gaat niet want ik heb (een glip in mijn vingervinger, ow nee dat was elders ) erg last van artrose en jicht in mijn vingers.
Pff zei de bruid kun je me dan even een paar minuten beffen. .
Ah zei het mannetje dat moet wel lukken, pakt een condoom en rolt die af over zijn tong.
Zegt de bruid , wat doe je nou???
Ow zegt het mannetje ik sta zoutloos vanwege hoge bloeddruk.