Paasmenu.

freggel1 zei:
parabolica zei:
Maar het toetje van @freggel trekt toch elke keer mijn aandacht.

Tja Parabolica, dat is nu eenmaal mijn werk. ;)  Ik weet dat ik geen reclame mag maken, maar waar ik werk hebben we aantal Chocolate academy's, ook waar ik werk, maar daar heb ik geen filmpje van, ben er vandaag nog wel geweest, en binnenkort ook eens een cursus daar. Er worden daar ?cht h??rlijke dingen gemaakt.

Maar dat is leuk werk @freggel en chocolade is ook zo veelzijdig. Je kan het eenvoudig houden maar er ook mee modelleren iets wat chocolade nog eens extra aantrekkelijker maakt waardoor je er eigenlijk niet meer van af kan blijven.   

Black Tiger zei:
Het begint op te vallen, we liggen alweer op 1 lijn met onze gedachten. :biggrin:

Dat is dan mooi @Black Tiger, maar morgen denken wij waarschijnlijk weer verschillend. Ik overweeg namelijk om een chocoladetaart te maken met als vulling balkenbrij.  Ik weet dat jij nu denkt, die Parabolica is hartstikke :stupid: 

Leuke en lekkere dingen maken met Chocolade @ Parabolica??? 

Ja nou heb je mij te pakken! 

Ziehier een aantal van onze Chocolatemasters aan het werk in Zundert.

En hier het wereldkampioensschap 2018 in Zwitserland Ik kan het niet, maar vindt het prachtig wat de masters met Chocolade doen.

Dit is natuurlijk een klasse apart @freggel en het zijn mensen met een heel hoog ontwikkelde creativiteit om zo met chocolade te kunnen werken. Ik ben al blij als ik een chocolade reep kan breken in gelijke stukjes. :)

Heeeee.... chocolade eieren dat kenden we al, maar ik zie daar Chocolade  :prammen:

Precies... daar zat ik ook al gelijk aan te denken. :biggrin:

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan