- Waarderingsscore
- 606
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 55
@Black Tiger Werkt prima op mijn ipad uit 2017 met firefox.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Het is al opgelost op mijn IPAD ook uit 2017 . Zie mijn vorig berichtWerkt prima op mijn ipad uit 2017
Ik heb er hier nog een paar liggen ja. Dju zeg... niet fijn!(Had iemand nog een strip tramadol liggen )
Onwaarschijnlijk nadat de PC ruim.1 jaar goed gewerkt heeft en spontaan ging rebooten. W10 installeren op 1 identieke PC verliep vlekkeloos.een foute driver die de boel tegenhoudt..
HP PC gehad wilde niet meer opstarten herstart net na het bios scherm als windows begint te booten. Alles leek in orde, hoorde HD spinnen CD-Rom ging open had stroom, alle lampjes branden correct maar toch was het uiteindelijk de voeding die het probleem veroorzaakte, andere erin en de problemen waren over. Zou de voeding echt nog niet uitsluiten.Voeding geloof ik niet anders zou deze de hdd en dvd niet goed werken. . Zou een.Losse videokaart als de onboard kaar defect is wel kunnen werken
JA!!!!!! Dit is een goede!! Het komt niet meer zo vaak voor, maar er is een batch elco's geweest die erg slecht waren. Zelfs de minste bolling kan al problemen geven.Ook even checken of alle stekkers goed vast zitten, geheugen goed vast zit en geen elco's bol staan op het moederbord.
Shazbat! Niet fijn. Beterschap!Nu heb ik horizontale dienstplicht.