Pc bij de Lidl

Ik spreek over moederborden als Asus.
Merk-computers (Dell, HP/Compaq, PB etc.) koop ik nooit en adviseerd ik ook niet. En uiteraard kan ik me voorstellen dat servers wel al veel eerder gigabit kaarten standaard erop hadden zitten, maar dan spreken we ook niet meer over systemen voor thuis.

Voor thuis heb ik ook al een aantal DELL machines gezien een aantal maanden geleden, die nog gewoon met 10/100 geleverd worden, net als PB. Voor HP durf ik het niet met zerkheid te zeggen.

Aangezien de meeste mensen (dacht ik tenminste) toch een pc bij de computerzaak om de hoek of ketens kopen, is dat over het algemeen... nja, ik noem het maar zelfbouw met hoofdzakelijk MSI en Asus mainboards erin en dus 10/100. Behalve de laatste maanden dan.

Overigens wil ik ook geen Dell. Dat was de eerste die begon op zo'n pc maar 1 compoort te leveren in plaats van 2 stuks. Verder geeft het zich daar ook modellen in waarbij het uitbreiden toch lastig word.
Doe mij maar een zelfbouw, kan ik ook betere kwaliteit er in stoppen.:)

En die laatste regels? LoL... daar geloof ik dus niet meer in.:biggrin:

Ze stonden ze hier uit te delen of het zoete broodjes waren.
Evenals de schermen van 19 inch.

De laptops deden het minder, in het filiaal hier hadden ze er om negen uur vanmorgen nog 7.
De memorystick welke ik kocht was - dacht ik - goedkoop 1Gb voor € 19,90, maar een uur later kreeg ik een krantje van de Media Markt (ik ben toch niet gek) en daar kostte een DaneElec € 17,90

Maar ik heb er geen spijt van, bij de Media Markt kost het me een euro parkeergeld en ik moet erheen rijden.
LIDL zit hier op loopafstand.

Zag er goed uit die PC. Compleet en zelden klachten over gehoord, ook over vorige modellen.
't Enige nadeel nu was dat er een Athlon processor inzat terwijl momenteel de DualCore's van Intel® toch duidelijk de snelste zijn. Dat ben ik niet gewend van LIDL, normalerwijze brengen ze het beste voor het minste geld, deze keer konden ze dat waarschijnlijk niet.

Een euro parkeergeld? Hmmz... hier hebben ze ook een grote parkeerplaats maar hoef je pas te betalen als je langer dan 2 uur gebleven bent.
Zal er misschie mee te maken hebben dat er op dat terrein ook nog een Edah of zoiets en een kijkshop ligt en nog een of andere winkel.

Er zijn daar vele zaken. Is een enorme parkeerplaats waar je ook nog vaak moet wachten hier.
Kom er zelden tenzij ik echt wat nodig heb.
Vroeger was dat van dat betalen hier ook zo, maar dat is niet meer.
Tegenwoordig kost ook twee minuten al een euro.

Even reageren op de AMD athlon hahahahahaha de Dual core van Intel beter als de AMD64 dacht het niet.
Zoek maar is een paar gamers op en vraag wat ze gebruiken en dat is geen dual core geloof me.
Wil je echt winst wacht dan op de processor die intel volgend jaar uit gaat brengen met 4 cores.
En tegen die tijd heeft AMD daar ook wel weer een antwoord op.

En dat wilde ik even kwijt The wizzard die er ook totaal geen verstand van heeft net zoals Bert50

Nou zeg, ik ga hier geen stammen oorlog beginnen tussen AMD en Intel.
Maar ik heb altijd AMD's gehad, en ben daar zeer tevreden over.
Zelfs mijn eerste intel type stond AMD op omdat Intel die serie aan AMD uitbesteed had. Daar hebben ze spijt van gekregen!! Intel dan!

Nou is het maar verdomde goed dat die twee mekaar goed beconcureren, want dat houdt de prijzen laag.
Als Intel een monopolie positie zou hebben zouden de prijzen navenant skyhigh zijn!
Bovendien houdt het de heren een beetje wakker!
In de pers was te horen dat de winst van Intel (bepaald geen kleine) een beetje onder druk stond door de concurentie van AMD.
Vandaar!

Grtz.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan