Per ongeluk map met Ned.HD verwijderd!

amsterdamn

New Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
42
Heren,

Ik heb per ongeluk op invoer verwijderen gedrukt en nu is de gehele map met alle Hollandse kanalen (canal+ Nl) op hd verdwenen. Nu heb ik alleen de sd.

Weet iemand hoe ik de verwijderde map kan terug vinden? kan ik ze uberhaupt terug krijgen zoals op je pc in een soort prullenbak?

De jongen in de satellietwinkel had het keurig netjes voor me geordend.:(

Zenderlijst opnieuw erin zetten, enigste mogelijkheid.

Bedankt voor je reactie..

Kan ik dat zelf doen als a technische leek?

Zo ja , hoe en waar? stap voor stap svp..

Met een settings programma geschikt voor jouw ontvanger.
Wat voor een is het trouwens?

Het is een Xtrend et 6000

Kom er niet uit via settings

Kom op heren. Er zijn toch wel meerdere mensen hier die weten hoe ik een zenderlijst kan maken met de betreffende kanalen erin?

Ik wil mij niet aanmelden bij een andere site. Voelt als verraad......!

Met het programma Dreamset of DBEdit is het mogelijk om settings naar je box te sturen.
Even google starten..
Settingslijsten zijn er genoeg te vinden en als je die niet kunt vinden, stuur me maar een email.
Veel succes.
Een link naar dreamset en uitleg staat ook op dit forum, even de zoek functie gebruiken.

Wat heb je zelf al gedaan dan met een beetje lezen had je hier een eind gekomen??

Er bestaan meerdere progjes om je zenderlijst in je box te zetten zoals, Dreamset, Dreamboxedit en Enigmaedit.
Hier is Dreamset te vinden er is ook een help bestand voor.

Zenderlijsten kun je ook vinden in het juiste topic "Dreambox Zenders/Kanalenlijsten" je kunt ook bijvoorbeeld bij PLI een Henksat lijst downloaden of ergens anders een lijst.

Kijk daar zijn we broeders voor. Dan jullie wel heren.

Aart, ik heb mij als leek suf zitten zoeken voordat ik hier kwam met deze vraag.
Maar als leek zocht ik dus speciaal naar iets voor de Xtrend . Dacht dat dreamset speciaal voor de dreambox was.

Ik leer nog eens wat hier.

Kijk daar zijn we broeders voor. Dank jullie wel heren.

Aart, ik heb mij als leek suf zitten zoeken voordat ik hier kwam met deze vraag.
Maar als leek zocht ik dus speciaal naar iets voor de Xtrend . Dacht dat dreamset speciaal voor de dreambox was.

Ik leer nog eens wat hier.

Trouwens. Als ik zo'n lijst van Hensksat download dan veranderd het niet wat ik nu heb toch? Ik bedoel. Ik heb het nu zo staan dat als ik op mijn afstandsbediening op de cijfers druk dat ik de kanalen daar heb die ik wil hebben en dat ik voor de rest van de kanalen via de blauwe knop (favorieten) moet zoeken..

Over een paar weken lach ik (mee) om de vragen die ik jullie stel..

Uiteraard als je een nieuwe lijst er in zet veranderd het na het opnieuw opstarten dat is ook de bedoeling.
Henk van Henksat maakt keurige lijsten laad er eerst maar eentje in Dreamset met de sats die je hebt en het is een editor je kunt ze verplaatsen hoe je wilt en opslaan dan natuurlijk.

Dus eerst oefenen dan vragen.

Weet niet welke image je gebruikt in de box, maar vaak zijn de settingslijsten ook te downloaden onder "applicaties" en dan kiezen voor settings.
Je hoeft dan niet met een extern programma aan de slag.

He crazymothaf..Ik heb het effe geprobeerd met dreamboxeditter , ip ingevuld, lukte niet.

Ik kijk nu bij applicaties.

Ik kan instellingen aanpassen. meer niet. Bij auto back up is niets te vinden. Media scanner idem dito..

oh image pli 2.1

openpli 2.1 dus :)

Ik kom er wel..

Nog een andere optie CrazyMothaf.. ?

Open Pli, druk op menu en druk op applicaties, druk vervolgens op de groene knop en je maakt contact met de Pli server.
Klik op settings en kies een lijst, deze wordt dan automatisch in je box geladen.

Veel succes.

Kijk daar heb ik wat aan , Bedankt.

superr

Geen dank, fijn te horen dat het is gelukt.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan