pffff tis wel errug stil hier

Wil jij even jou w w w die in jou profiel staat bewerken, want deze werkt nu niet. ;)

Tja wat betreft illegaliteit, mag er hier ook niet gepraat worden over CS, en keys plaatsen mag ook niet.

Maar zolang er geen links staan met verwijzingen naar sites waar die keys wel staan, mag er hier nog meer dan zat!

Volgens mij kan mij niemand iets maken als ik zeg dat Sat-Elit keyfinder een leuk progje is voor het up to date houden van je softcam's. ;) Zoek dit maar eens met google, en kijk maar eens naar de hits...

Er staat geen link of iets bij, maar met zoeken kun je nu wel zo'n progje vinden.

W W W is aangepast
Groetjes van Jef

Nja, over CS mag niet gesproken worden is al weer te hard gesteld.
Er -is- hier immers al over CS gesproken. Het mag, zo lang het over CS binnenshuis gaat.
Voor mensen die het begrijpen, is het gemakkelijk dit verder door te trekken naar het illegale, dat hoeft dan niet perse beschreven te worden.

Afgesloten forums helpen ook niet, op Satellite Fun hebben we dat jaren gehad met een vaste groep gebruikers die ook nog trouw blijven bezoeken en regelmatig gebruikers erbij.

Dat je 2 postings verder illegaal zit hoeft niet, men kan het gewoon proberen, als het te ver begint te gaan kan dat altijd aangegeven worden door de mods, maar het begint bij het posten en replyen. Dat is het begin en daar schort het al aan.
Als laatste kun je ook niet elk board en site dezelfde opzet gaan geven want dan word alles hetzelfde en dat maakt het minder interessant voor de gebruikers.

Verder hebben de boards die er de laatste paar jaar zijn bij gekomen en wel nog het nodige aan illegale info online hebben gewoon enorm geluk dat C+ de laatste jaren erg rustig is geworden wat betreft hobbyisten aanpak. Dat scheelt natuurlijk ook.:)

Wat het probleem in het verleden was dat Duck het meest naarvoren kwam als zijnde board en site met heel veelkennis over seca en irdeto en waar echt alles te vinden was,
zelfs een ombouw van LNB's om een straal verbinding te maken is.

daartegen waren we altijd de klos als ome Freek het weet op zijn heupen kreeg en dat was nogal eens.

Ik kreeg van de week nog een melding op een oud mail adres over een web adres op geocities dat ze die ofline zouden gaan halen omdat er nu geen aktiviteit meer was sinds 2003.

Ik was de site al helemaal vergeten ahummmm het was een feest van Herkenning voor mij zelfs de download werkte nog ahummmmm die heb ook maar ofline gehaald wel jammer maar het klopte allang niet meer.

Maar zoals vermeld er is weer wat leuks opkomst en het komt spoedig.

Er komt iets leuks op dit board en het was al jaren leuk en gezellig hier.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan