Philips DSX6072

• Topic starter gerrit123456789
  • Startdatum
hihi dat met het menu had mijn zwager ook
alleen sloeg hij dan bij hem ook finaal vast.
maar die heb ik gister opnieuw gepatcht en probleem verholpen.

trouwens dat uitvallen klop klop heeft ie niet meer gedaan.

ik snap hier niet veel van maar welke zenders doen het dan allemaal???met de firmware van lex?? is er ook een lijstje van??

Originally posted by koeze
ik snap hier niet veel van maar welke zenders doen het dan allemaal???met de firmware van lex?? is er ook een lijstje van??

@Koeze: Tja welke zenders doen het allemaal, ik zou zeggen ga eens kijken op de site van Lexfiles. ... ( Taq, polsat...)

Of bij huts in het kasteel...;)

Je hebt trouwens ook een PM ;) (ohoh knoppie staat niet aan... )

DE LEXFILES ZIJN FANTASTISCH.

Een supermooi design en de kanalen doen het goed.

Het enige nadeel is de bug in de EPG.

Mischien is dit nu ook al verholpen. Ik heb de BASE 2 van 13-02-05.

@freggel1: "dan moet je iets rustiger zappen!"
Nou zeg! Stel je voor, je koopt een auto en de verkoper zegt, je moet er niet te snel mee rijden! (?)
Ik dacht wel ergens gelezen te hebben dat de fw makers dat inderdaad stelden. Men wil blijkbaar teveel met een fw.
Spijtig want de raytec fw liep nooit vast met zappen.
Grtz.

Dat weet ik ook wel joh, maar om ??n of andere reden schijnt dat gewoon niet te kunnen met bepaalde firmware? Kan ik er iets aan doen dat er hier en daar van die natuurkanalen tussen zitten die je zo snel als mogelijk voorbij wil dat je deco dan vast loopt...? :biggrin:

Ik moet wel zeggen ( nu ff serieus) de meeste firms lopen hier ook best wel stabiel en soms heb ik ook wel eens een vastlopertje, dan zit er hier en daar nog een klein foutje in de nieuwe firm, maar meestal wordt het ook weer opgelost, maar er zijn soms van die mensen die dan niet de nieuwe firm er in doen maar op de ouwe blijven hangen...

Als er bij mij eentje niet stabiel loopt dan ga ik voor mezelf direct opzoek naar een andere of probeer hier en daar iets aan te passen, en ik doe dan vaak zolang als dat ik het beeld heb wat ik wil! vaak heel erg lang met een bepaalde firmware.... ;)

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan