Bedankt voor de reacties,
Ik ben er overigens uit, ik had iets fout gedaan in het aanpassen van de kanaallijst van de 512kbFlash waardoor dit probleem ontstond, lege firm en toen de originele software met bijhorende eprom terug geschreven (ik had van deze deco de originele firm vroeger eens opgeslagen)
Vreemd genoeg accepteert hij deze origineel firm niet meer of er was bij het backupen een foutje bij het uitlezen ontstaan, kortom nadat ik van alles had geprobeerd heb ik de Zibi NL (inplaats van mijn Spaanse versie) er met oslink 1.4 overheen gezet en ik had plots weer leven in de deco.
Verder zit ik nu nog steeds met het"OSLink guard is not running, command rejected? probleem
@crazymotha,
Met Lookerflash kon ik geen verbinding krijgen ook niet met declink.
@lonewolf,
ik heb V2.99A en ook v4.00 volledig gewist en opnieuw geinstalleerd maar ik hou het probleem net "OSLink guard is not running, command rejected? ook nu de deco weer perfect werkt, ik kan nu alleen maar flashen met v1.4 en v1.5
@Peppi.
Je had dus gelijk dat er een blok fout geschreven moet zijn, ik zocht de fout in de verkeerde hoek en mede door het probleem wat ik nu plots heb met "OSLink guard is not running, command rejected?
Met de soft van Satfly kan je prachtig zien welke blokken er geschreven worden en een stuk sneller dan de v1.4 en v1.5 van H2deetoo
Maar Oslink 1.4 schreef echt wel zoals ik hierboven beschreven heb.
@vago,
Je had het dus juist met de juiste firmware gebruiken.
@evos,
Goed idee van je om eerst een seri?le kabel aan te sluiten, goede aarding kan nooit geen kwaad en misschien ging daarom de Oslink van Peppi naar de hemel.
Gr. Lagos