- Waarderingsscore
- 65
- Punten
- 48
- Leeftijd
- 122
Welke image gebruik je? Bij een beetje image kun je die toch vanuit de image downloaden...?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
the matrix;197941 zei:pfffffffff alles zo renamen naar de referentie.
Maar ik denk dat je me wel kunt helpen aan een heleboel piconnetjes die al zo genamed zijn.
Kan dat per email in een zippie?
tik via telnet in:the matrix;197944 zei:gemini 4.6 .
ik wil ze direct op CF zetten en ik kreeg de indruk dat ie alles in de ETC map pleurt na installeren via plugin , tevens zit er een zooi verwijzingen in waar je niet vrolijk van wordt.
alleen depicons van de 2 Astra's en hotbird.
namen van picons hebben we niet. Zoals vermeld wij gebruiken de reference. Je behoort in een beetje image de picons (zowel op naam als reference) van diverse satellieten downloaden.maikel80;198292 zei:Heb je meschien voor mij ook de goede namen van de picons astra. Heb zelf een dm 600 ook met gemini 4.6
the matrix;198299 zei:Erg vervelend is dat als je een hele mooie skin hebt de kans bestaat dat daarin geen plaatsje gereserveerd is voor picons, of dat men de naam gebruikt ipv de referentie.
Dan moet je idd en de referentie en de naam gebonden picons in je mapje plaatsen.
Je bent nogal afhankelijk van de makers van de skin
Op zich is dat waar, maar je kunt zelf ook wat doen door bijv. de skin.xml aan te passen.the matrix;198299 zei:Erg vervelend is dat als je een hele mooie skin hebt de kans bestaat dat daarin geen plaatsje gereserveerd is voor picons, of dat men de naam gebruikt ipv de referentie. Dan moet je idd en de referentie en de naam gebonden picons in je mapje plaatsen. Je bent nogal afhankelijk van de makers van de skin
eendenteam;198308 zei:Op zich is dat waar, maar je kunt zelf ook wat doen door bijv. de skin.xml aan te passen.
Wij doen dat iig altijd omdat we voor de zendernaam het nummer willen zien.
Voor picons kun je ook de skin.xml aanpassen.
Je moet alleen weten wat en hoe je iets moet doen maar dat geldt voor (bijna) alles