[POLL] Satmeeting H'dorp op kort termijn

B

BiG_G

De opmerking is geplaatst om een satmeeting te doen.
Wellicht met een beetje mooi weer, BBQ-en op zijn amerikaans (iedereen neemt iets mee, vooraf afgesproken)

Als het niet te veel mensen zijn ben ik berijd om het bij mij thuis te houden.
(uiteraard na goedkeuring van het thuisfront)

Lokatie Hoofddorp

Indien je het leuk lijkt:
doe ff reactie hier op dit topic.

Gaarne ontopic blijven, dat maakt het overzichterlijker.

G

heeeeeeeeeeeheeeeeeeh eindelijk een beetje dicht bij huis!!!!
dus ik hoop er bij te zijn ik hoor wel een datum

Laat ik die nou hebben, een digitale :)
Laat maar weten wanneer.

Ik was eerst :)

Kom straks ff naar je toe.Kenne we er om dobbelen :)

Lijkt me gezellig, ik neem wel een vlees schotel mee:)

gr gogo

ik doe mee neem bier mee en febo joepie want dan komt twilight ook denk ik lol.....

Uhh, kan ik blijven pitten?

T?s vrij ver van mijn bed, maar als er genoeg animo is wil ik ook wel mee doen, er zitten er wel een paar bij waar ik wel eens een gesprekje mee wil hebben:biggrin::biggrin::biggrin:

Voor het bier heb ik sowieso altijd een opener bij.

Originally posted by freggel1
T?s vrij ver van mijn bed, maar als er genoeg animo is wil ik ook wel mee doen, er zitten er wel een paar bij waar ik wel eens een gesprekje mee wil hebben:biggrin::biggrin::biggrin:

Voor het bier heb ik sowieso altijd een opener bij.

Moet ik me aangesproken voelen?

Whoehahahaha

:biggrin::biggrin::biggrin:

hehehe

BTW:

Ik zit vol in de verbouwing. Mijn vriendin moet werpen voor de tweede, dus moet er een kamertje bijkomen.
Aangezien het om die reden dus een zooitje is, kan er helaas niet overnacht worden. Wellicht dat er mensen zijn die wel in de buurt wonen, wel een plekje over hebben...

(bedpoolen?)

:biggrin:

Leuk bestwel aanmeldingen, eerlijk gezecht had ik dat niet verwacht.

Stuur allemaal ff een PM met je email adres, dan maak ik ff een verzendlijst.
Dan kunnen we ook even goed afstemmen wie nu wat meeneemt.

(waarom een pm? omdat ik liever niet mijn email open en bloot op een forum heb staan.... (spam))

G

ik denk dat het wel leuk zou zijn om nu ook de gezichten eens te zien bij al die namen, misschien dat ik ook wel zou kunnen komen......

Mocht het "thuisfront" het bij jou niet goedvinden kan ik evt ook wel voor een locatie zorgen in midden nederland......

Ps.... als er ratten worden toegelaten dan............

Het begon met de schotelafstelling en eindigd bij de Febo?!

Hoe en wie gaat die schotel nou eigenlijk afstellen?

Ik heb wel zin, maar voor de vakantie zal het zich dat waarschijnlijk niet meer geven.
We zitten zelf al met een club mensen met een bbq eind deze maand, 19 juli is het al vakantie dus dat gaat te krap worden voor ondergetekende.

Wel een leuk initiatief trouwens.

De Febo en de schotel neem ik voor mijn rekening hoor neem de meter wel effe mee doos febo snacks en bier om alles weg te spoelen....

Hallo

Ook ik kom me aanmelden.
Lijkt me wel weer leuk zo,n meeting.
En ik neem ook wel vlees mee.

groetjes
Hummaxboy ( uut grunn )

H?, lijkt me leuk. Heb wel zin in een BBQ. Ik hoor wel wat ik mee moet nemen.

Heren,

Leuke reacties, ik heb er eigenlijk best wel zin in!

Ik zit in de ploegendienst, en werk dus ook regelmatig op za en zo. Nu leek het mij een goed idee om het toch iets verder te plannen, zo dat we ZEKER mooi weer hebt (voor je zover zeker kan zijn, in dit godvergeten *** land) en dat iedereen ook een beetje kan (m.u.v vakantiegangers....)

Ik zat te denken aan augustus. Hoe klinkt dat bij jullie?

Ik heb van een groot aantal meldingen hierboven nog geen email adres mogen ontvangen.....

G

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan