[POLL] Satmeeting H'dorp op kort termijn

Ja, ik geloof dat ze het niet zo erg vind ;)

Ik heb het er maar terloops genoemd, ik zal het er deze week even over hebben met 'r en direct posten.

Meestal is ze wel in voor feestjes... ;)

G

Denk dat ik er ook wel bij kan zijn,, daar iedereen het maar over bier heeft gatver :) neem ik wel wat anders mee hehehe

Trouwens als julie zoveel van bier houden is het misschien beter om geld te verzamelen en een tap te huren lol

Oke Jack we kopen voor jou wel een wisky vat..lol

Een Tap huren is volgens mij nog niet zo'n slecht idee ... Ik vermaak me wel met Pikkie en het Bier ... en ik neem voor Jack dan wel een Tullimer Dew(of zo iets) mee ... lekker .. Irish Whisky !
Verder ga ik in het geniep ... zo dat niemand weet wie ik ben ... hahahah (geintje)

Cya ...

Originally posted by The Green Hornet
Verder ga ik in het geniep ... zo dat niemand weet wie ik ben ... hahahah (geintje) Cya ...

Lijkt de satdag van vorig jaar wel!!!

GR Fred.

Ik kan desgewenst voor muzikale omlijsting zorgen. Er gaat toch niets boven live muziek...

Originally posted by The Green Hornet Verder ga ik in het geniep ... zo dat niemand weet wie ik ben ... hahahah (geintje)
Cya ...

Als je maar een PM stuurt met je email, ivm (het amerikaanse) party gebeuren ;)

Enne...

Bier... Ik zelf lust geen bier, maar heb alweer gehoord dat Mokum1 wijn waardeerd... EN IK OOK!
:biggrin:

Een tap huren, hmmm, best wel kostbaar...
Dan is het boeiend bij een 50 liter fust, ook wel 220 glasen (als je een beetje kan tappen) 250 als ik alles tap (12 jaar horeca plus wedstrijden doet toch iets ;) ) 180 als er niet zo goed wordt getapt :biggrin:

Misschien zijn er mensen met zo'n beertender? denk dat dat boeiender is...

Live muziek? euh... mijn tuin is maar 35 M2 groot hoor..... Maar ik heb ook een dream en Sonobull 7000XL speakers (google :biggrin:) met een Denon AA klasse 4 keer 250 watt(!) amp.... Ik denk dat de muziek niet zo een probleem moet zijn :biggrin: :biggrin: :biggrin:

However... als je andere voorstellen hebt... sterker, als er andere voorstellen zijn... kom maar op!

(mokum: zou je eventueel eerder langs willen komen voor de schotel? Want dit gaat toch wat groter worden dan verwacht, WAT ZEKER NIET ERG IS)

Ik zie ook geen tegenspraak op Augustus? wellicht 2de week? (14de geloof ik)

En dan zoek ik nog vrijwilligers die op de dag zelf een paar uur eerder komen om e.e.a op orde te brengen....

Als er mensen zijn die stoelen (tuinstoelen) mee kunnen nemen... let mie now... Ik zelf heb 4 huiskamer en 4 tuinstoelen... inc de bank binnen zo'n 13 plaatsen... (maar wie wil er met mooi weer binnen zitten?)

Voor het geval dat het regend: zijn er mensen met partytent? (5 meter breed zou mooi zijn...)

Van iedereen die me nog geen PM met zijn email adres heeft gestuurd, heb ik het email uit zijn profile gehaald.
Echter, van twee (drie) heb ik nog geen email adres, wegens gebrek van profile:

Twilight
GreenHornet
GrazyMotha

Inc. bovenstaande en mijn vrouw en nog een 4tal persoontjes (nog uit te nodigen) komen we op 19 peopletjes.....

Cool!

Goed, erg leuk!
Ik heb ook een reactie ontvangen op slaapplaatsen:
Ong. 4 slaapplaatsen op zo'n 15 km van mijn woning ;)

en we komen nu op 20 man (wederom iemand aangemeld!)

14 Augustus. Klinkt dat als datum?

Ik zelf heb dan vakantie, maar blijf in Nederland...

Volgende week (denk ik maar) ga ik iedereen de verdeling van de meetenemen waren door mailen.
Als er meer mensen zijn die dan nog aan willen melden:
Doe dat dan nu :biggrin:

ps: het is dan nu ZEKER!
:biggrin:

(Kerstkonijn geen zin?)

G

Nee die is dan bang om op de bbq te belanden.

Ik wil mij bij deze ook aanmelden

Groetjes Sandokan

Is er een camping vlakbij ,dan kan ik mijn klapkar daar neerzetten.

Het haarlemmermeerse bos... Of gewoon het veldje om de hoek :biggrin:

Anders kan je bij iemand slapen. Op dit moment zijn er 4 slaapplaatsen te verdelen.

(tussenstand: 22)

Zijn er nog mensen die een paar klapstoeltjes hebben? (en mee kunnen nemen)

G

Lijkt me leuk om erbij te zijn in augustus en ik kan wel 4 stoeltjes met van die dikke kussens meenemen. Verder hoor ik het wel wat ik moet meenemen qua "overlevingspakket".

Ik kan ook wel naar huis rijden zo ver woon ik ook niet van Hoofddorp af (heiloo dat is net ff onder alkmaar)Maar ik rijd liever niet als ik wat gedronken heb.

p.s. In die klapkar zijn evt. wel wat slaapplaatsen over.

als ik niet op vakantie ben lijkt het me ook wel leuk.

gr blokker

Originally posted by Sandokan
Ik kan ook wel naar huis rijden zo ver woon ik ook niet van Hoofddorp af (heiloo dat is net ff onder alkmaar)Maar ik rijd liever niet als ik wat gedronken heb.

p.s. In die klapkar zijn evt. wel wat slaapplaatsen over.

Zal ik uitgaan van 3 extra slaap plaatsen?

Ik denk nl dat er meer mensen zijn die liever niet rijden als ze wat gedronken hebben.

@Blokkr, wanneer weet je of je dan op vakantie bent?

G

ik ben weg van 10 julli tot 7 augustes, dus mocht het er voor of erna zijn dan kom ik zeker.

gr blokker

Whohoh....
Lekker!

Ik ben de "bestellijst" aan het maken...

Zijn er nog lief hebbers voor speciale dingen. Anders dan het standaard vlees en bier / wijn?

Doe dat dan even melden.

G

(wellicht zijn er vis eters onder ons)

Originally posted by blokker1
ik ben weg van 10 julli tot 7 augustes, dus mocht het er voor of erna zijn dan kom ik zeker.

gr blokker

Op dit moment staat de datum op 14 Augustus!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan